جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید فعالیتهای اجتماعی را در عرصه مردم داری، دیدار چهره به چهره با مردم، حضور در مجامع عمومی، تعامل با سران قبایل و طوایف و تقویت آنها گسترش داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار اسکندر مؤمنی در کمیسیون ویژه شرق کشور که در فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد کارکنان انتظامی و مرزبانی این استان اظهار داشت: تحولات بسیار خوبی در این دو حوزه صورت گرفته و کارکنان از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

جانشین نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: نیروی انتظامی در مدیریت گذشته و اکنون متعهد بوده تا از نقاط و جغرافیای تهدید پشتیبانی داشته باشد که یکی از نقاط اولویت ناجا، استان سیستان و بلوچستان است و امروز اگر ما در مرکز، امنیتی داریم مرهون ایثار و رشادتهای مأموران نیروی انتظامی در این استان است.

وی با تأکید بر امر آموزش در ناجا گفت: جهت‌گیری در مجموعه نیروی انتظامی از دانش محوری باید به مهارت محوری تغییر پیدا کند و در همین راستا قرارگاه جهادی آموزشی نیز در ناجا راه اندازی شد.

مؤمنی با اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی در نیروی انتظامی تصریح کرد: حوزه اجتماعی وسیع است و تنها در امور رسانه‌ای خلاصه نمی‌شود بلکه باید فعالیتهای اجتماعی را در عرصه مردم داری، دیدار چهره به چهره با مردم، حضور در مجامع عمومی، تعامل با سران قبایل و طوایف و تقویت آنها گسترش داد.

جانشین نیروی انتظامی افزود: پلیس افتخاری یک ظرفیت بی پایان و تجربه خوبی در نیروی انتظامی است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

مؤمنی خاطرنشان کرد: در دیداری که با مسئولان سیاسی و امنیتی داشتیم همگی از تلاش مجموعه انتظامی و مرزبانی در راستای ارتقاء شاخص های امنیتی تقدیر  کردند و این نشان از تحولات بسیار خوبی است که در این استان اتفاق افتاده است.

وی خدمت در این جغرافیای سخت را بسیار مشکل عنوان ولی با این حال تأکید کرد: این شرایط مانع از این نمی‌شود که پلیس مأموریت خود را به درستی انجام ندهد.

مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: هدف تیمهای اعزامی از ناجا به این منطقه حمایت و پشتیبانی و کمک به همکاران در این استان در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی است.

رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی، اجتماعی و جغرافیایی این استان از حمایتهای همه جانبه هیئت رئیسه، معاونان و رؤسای پلیسهای تخصصی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امروز بخش انتظامی و مرزبانی این استان با حمایت و همت مسئولان حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

رحیمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این استان با تمام قدرت و توانایی، برنامه ریزی، تلاش شبانه روزی و بدون منت، تلاش خواهد کرد تا امنیت مطلوبی را برای مردم خوب و مرزنشینان غیور این استان ایجاد کنند.

ارسال نظرات