مسئول دوره شهید چمران:

دومین دوره " شهید چمران" با حضور 400 دانشجوی بسیجی از امروز در مشهد در حال برگزاری است

مسئول دوره شهید چمران از برگزاری این دوره با حضور 400 دانشجوی دختر از دانشگاه های سراسر کشور از امروز به مدت یک هفته در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۷۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
دکتر شیوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، درخصوص دوره آموزشی" شهید چمران" بیان داشت: این دوره یک دوره تربیتی، تشکیلاتی، بصیرتی و معرفتی است که 400نفر از دانشجویان نخبه بسیجی قشر خواهر که ورودی سال 93 در دانشگاه ها می باشند شرکت دارند.

وی در ادامه افزود: این دوره از امروز به مدت یک هفته در قالب برگزاری کلاس های آموزشی برگزار می شود و دانشجویان در این کلاس ها مجهز به ابزار قدرت نرم از جمله علم، دانش، حسن خلق، سعه صدر، روحیه استکبار ستیزی، ولایتمداری، مهارت های تشکیلاتی اسلامی- انقلابی و نیز مهارت های تحکیم بنیان خانواده می شوند.

شیوندی در ادامه به برگزاری برنامه های جانبی در این دوره اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی، زیارتی و اردویی به منظور برخورداری از نشاط و فرحبخش بودن فضا نیز در این دوره پیش بینی شده است.

مسئول دوره شهید چمران در خصوص تفاوت های این دوره با سال های گذشته ابراز داشت: در این دوره ساعاتی برای مشاوره در زمینه های مختلف عقیدتی، سیاسی، خانواده، اجتماعی و مباحث مبنایی با بهره مندی از اساتید مجرب انقلابی و دغدغه مند در نظر گرفته شده است.

وی نظارت و استعدادسنجی در زمینه های مختلف فرهنگی، مدیریتی، تشکیلاتی، علمی و ورزشی دانشجویان به تفکیک استان و دانشگاه را از دیگر ویژگی های برجسته این دوره عنوان کرد.

شیوندی در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از تفاوت های این دوره با دوره های قبل تمرکز کردن بر تداوم دوره است که از نظر معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: حفظ  روحیه و باوری که در این دوره در دانشجویان بوجود می آید از برگزاری آن بسیار با اهمیت تر است و این یکی از ابزار قدرت نرم برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب، امام و رهبری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها