خبرهای داغ:
معبودی دلیل موفقیت خبرنگاران را تهیه خبردرراستای نیازهای واقعی جامعه دانست و بیان کرد: یکی از مهم ترین نیازهای امروز زنده نگهداشتن جنبش علمی است.
کد خبر: ۸۵۵۰۷۹۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، اختتامیه کارگاه آموزشی روابط عمومی های نواحی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با حضور اساتید استانی در دانشگاه امام حسین(ع) ظهر امروز برگزارشد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرحه الشریف) اظهار کرد: نیاز این جلسات و کارگاه ها جزء لوازم کار شماست این تجارب کسب شده باعث می شود شما بهتر اقدام کنید و علم، اصول و فنون روابط عمومی را فراگیرید و درغیراین صورت دچار مشکل خواهید شد.

وی در خصوص اهمیت روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی یک هنراست و بدون آن کار یک نهاد ناقص می ماند و روابط عمومی باعث موفقیت یک سازمان می شود.

معبودی حضورخبرنگاران درعرصه زندگی اجتماعی مردم را ضروری دانست و افزود: یکی از بدترین رفتارخبرنگاران سرکشی به زندگی شخصی مردم است ولی در زندگی اجتماعی مردم باید حضورداشته باشند.

این مسئول گفت: خبرنگار موفق کسی است که نکات قوت و ضعف عرصه زندگی مردم را بداند و با اطلاعات کامل و دقیق خبر تهیه کند.

وی درادامه با بیان اینکه خبرنگاران و روابط عمومی ها باید با واقعیت ها، آسیب ها و قوت های یک جامعه آشنا باشند و آن را به درستی انتقال بدهند اضافه کرد: خبرنگاران در کناراین مشکلات و آسیب ها باید نشاط آفرین و امید دهنده به مردم جامعه باشند وانسان دراوج نا امیدی باید به دیگران امید دهد.

معبودی با اشاره به عوامل موفقیت در کاراظهار کرد: حرفه ایی و طبق اصول و قوانین کارعمل کنید، درکارها خلاقیت و نوآوری ایجاد کنید، در خبر امانت دار باشید و اصل مطلب را تحریف نکنید.

نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) خاطرنشان کرد: یکی ازمهم ترین عوامل موفقیت خبرهایی است که براساس نیازجامعه باشد و نیازهای امروز که شما باید خبرتهیه کنید زنده نگه داشتن جنبش علمی است.

وی در پایان افزود: ما باید از هویت ملی و دینی خود صیانت و پاسداری کنیم و همچنین خبر و گزارشی که تهیه می کنید در راستای تقویت این نظام، ملت و اسلام باشد.

 

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها