مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت:جهاد سازندگی الگویی مفید و سازنده است که ثابت می‌کند تنها راه موفقیت تفکر جهادی است و با تفکر پیمانکاری به موفقیت نمی‌رسیم چراکه هرجا بسیجیان وارد شدند موفق شدیم.
کد خبر: ۸۵۵۰۸۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید بهرامی در مراسم اعزام اردوهای دانشجویی جهاد سازندگی از قرارگاه سازندگی شهید شجاعی که عصر امروز از منزل شهید علیرضا شجاعی انجام شد، اظهار داشت: اردوهای جهادی از زمان صدر اسلام توسط پیامبر(ص) آغاز شد و تاکنون ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه نهضت حکومت اسلامی توسط پیامبر(ص) با جهاد آغاز شد، افزود: سپاه پیامبر در طول مسیر برای مردم کارهای جهادی انجام می‌دادند و علی‌رغم مشکلات موجود در این عرصه در راه اعتلای اسلام هیچ‌گاه ناامید نشدند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی با شعار میسازیم تا ساخته شویم انجام می‌شود، گفت: این اردوها دارای دو بعد است که یک بعد آن کشور سازی و بعد دیگر آن خودسازی است.

وی خاطرنشان کرد: دهه نخست انقلاب اوج اردوهای جهادی بود که بعد از رحلت امام مورد غفلت قرار گرفت و در دهه دوم و سوم پس از انقلاب کاهش یافت اما در دهه چهارم با درایت مقام معظم رهبری بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

بهرامی اظهار داشت: جهاد سازندگی الگویی مفید و سازنده است که ثابت می‌کند تنها راه موفقیت تفکر جهادی است و با تفکر پیمانکاری به موفقیت نمی‌رسیم چراکه هرجا بسیجیان وارد شدند موفق شدیم اما استفاده از نیروهای پیمانی با مشکل مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود اگر کمک به این اردوها نمی‌کنند، چوب لای چرخ آن نیز نگذارند، گفت: این کاری که انجام می‌شود با اخلاص کامل است و به همین سبب دزدی و سایر مشکلات در آن وجود ندارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز بیان کرد: امید است خالصانه برای خانواده‌های مستضعف و ضعیف نگاه داشته شده که دولت توانایی رسیدگی به آن‌ها را ندارد، با تفکر جهادی تلاش شود تا وضعیت آنان بهبود یابد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به خارج از کشور برای حل مشکلات نگاه غلطی است، گفت: تجربه ثابت کرده کشورهای غربی مشکلی از ما حل نمی‌کنند و با این تفکر تنها فرصت را از دست داده‌ایم.

بهرامی با تاکید بر اینکه شعار اردوهای جهادی باید تلاش تنها برای رضای خدا باشد، اظهار داشت: باید اقدامات تنها در راه رضای خدا انجام شود نه حتی برای مردم آن منطقه، چرا که در این صورت اخلاص در آن کار وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه از ویژگی‌های شهید علیرضا شجاعی دستگیری مردم بود، بیان کرد: به همین سبب این اردو از قرارگاه سازندگی شهید شجاعی اعزام می‌شود چراکه نمود عینی اخلاقیات این شهید را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها