در مراسمی با حضور گسترده مردم و مسئولان:

دومین المپیاد ورزشی محلات یزد آغاز به کار کرد

در مراسمی با حضور گسترده مردم، ورزشکاران و مسئولان استان یزد، دومین جشنواره المپیاد ورزشی محلات یزد در سالن ورزشی شهید صدوقی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۵۰۸۴۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس یزد، شهردار یزد، امشب در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات یزد با اشاره به اینکه شهرداری‌ها علاوه بر مسائل عمرانی در زمینه‌های فرهنگی نیز وارد شده‌‌اند، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد نیز در این زمینه به خوبی وارد عمل شده و با تدابیر اندیشیده شده، یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ورزشی را که دارای رویکردهای فرهنگی نیز هست، به مرحله اجرا درآورده است.

محمدرضا عظیمی‌زاده عنوان کرد: المپیاد ورزشی محلات یزد علاوه بر اینکه روحیه ورزش و نشاط را در میان مردم محله‌های مختلف زنده می‌کند، سبب احیای محله‌های قدیمی یزد و ایجاد همدلی و همبستگی میان مردم محله‌های مختلف می‌شود.

وی بیان کرد: دومین المپیاد ورزشی محلات یزد مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفته و بیش از 2 هزار نفر برای شرکت در رشته‌های مختلف این المپیاد ثبت‌نام کرده‌اند و از امروز تا چهارم شهریورماه تقریبا در همه پارک‌ها، سالن‌های ورزشی و محله‌های یزد، شاهد برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان خواهیم بود.

شهردار یزد از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به خاطر برنامه‌ریزی‌های خوب و تخصیص اعتبار ویژه به امر ورزش در محله‌های یزد قدردانی کرد و بیان داشت: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها، نشاط، شادابی و سلامتی به مردم یزد هدیه شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه‌ها، نیازها و کمبودهای محله‌ها از یک سو و ظرفیت‌های آنها از سوی دیگر شناسایی شود و امکان فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب ورزشی در نقاط مختلف شهر فراهم شود.

عظیمی‌زاده با اشاره به اینکه در سال جاری، اعتبار خوبی از سوی شهرداری برای حمایت از ورزش به ویژه ورزش محلات و ورزش همگانی دیده شده است، تصریح کرد: یکی از مواردی که اعتبار قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده، ساخت فضاهای ورزشی به ویژه فضاهای کم هزینه و پربازده است.

وی یادآور شد: کار اجرای یکی از این سالن‌های ورزشی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آغاز شده و این سازمان عملیات احداث و تجهیز این سالن ورزشی را دنبال می‌کند که امیدواریم به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری برای مردم یزد باشد.

شهردار یزد، یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر محله به‌ویژه برای جوانان و نوجوانان را ایجاد فضای ورزشی اعلام کرد و افزود: محله‌ها علاوه بر پارک و فضای سبز، نیازمند سالن‌ها و مراکز ورزشی هستند که امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، این شرایط را در محله‌های یزد فراهم کنیم.

عظیمی‌زاده ادامه داد: ورزش علاوه بر اینکه روحیه نشاط، شادابی و سلامت را در جامعه تقویت می‌کند، سبب ایجاد همدلی و همکاری و رقابت سالم می‌شود به همین دلیل مورد توجه جدی شهرداری است.

در این مراسم که با حضور بیش از هزار نفر از مردم محله‌های مختلف یزد، ورزشکاران، ثبت‌نام شدگان در دومین المپیاد ورزشی محلات در سالن فرهنگی ورزشی شهید صدوقی برگزار شد، شهردار یزد، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد، عضو شورای شهر یزد، مدیرکل ارشاد استان یزد، رئیس تربیت بدنی شهرستان یزد و جمعی دیگر از مسئولان حوزه فرهنگ و ورزش استان حضور داشتند.

این مراسم شاد با اجرای مسابقه، برنامه‌های طنز و تقلید صدا، اجرای موسیقی و ... همراه بود.

ارسال نظرات