نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی :

آنچه که در تغییر نظرات مردم مثمر ثمر است، سلاح‌های تبلیغاتی است

وی ضمن تاکید بر نقش سلاح‌های تبلیغاتی در تغییر نظر مردم، عنوان کرد: آنچه که در تغییر نظرات مردم مثمر ثمر است، سلاح‌های تبلیغاتی است نه صلاح سرد و گرم.
کد خبر: ۸۵۵۰۸۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات برنده‌ترین سلاح است و در همه عرصه‌ها می‌تواند افکار و عقاید یک ملت را جهت رسیدن بهاهداف یا دور شدن از آنها تغییر دهد.

محمدحسن آصفری در بازدید از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد انجام شد، اظهار کرد: وی ضمن تاکید بر نقش سلاح‌های تبلیغاتی در تغییر نظر مردم، عنوان کرد: آنچه که در تغییر نظرات مردم مثمر ثمر است، سلاح‌های تبلیغاتی است نه صلاح سرد و گرم.

آصفری ضمن اشاره به نقش تبلیغات در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دلیل موفقیت عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناحی و گروهی عمل نکردن است. این نهاد تمامی اهداف و برنامه‌های خود را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش برده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش مردم در خنثی کردن فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در این واقعه عوامل نظامی نتوانستند جلوی فتنه را بگیرند بلکه فتنه با حضور مردم خنثی شد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در این راستا ایفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه 88 باید از ابعاد گوناگون مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود.

آصفری در ادامه با بیان اینکه فرهنگ بازوی یک کشور است، گفت: اگر فرهنگ یک ملت به غارت برود تمام هویت آن ملت از بین می‌رود زیرا بازپس‌گیری فرهنگ کار آسانی نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: اقتدار و توانایی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کشور، شش قدرت جهان را پای میز مذاکره نشاند و این مهم نشانگر جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام عباس هاشمی نیز در این دیدار ضمن اشاره به فلسفه وجودی نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این نهاد انقلابی در 12 مرداد 59 به دستور امام راحل تاسیس شد تا هیچ کدام از برنامه‌های نظام و انقلاب اسلامی مغفول واقع نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سیاست شورای هماهنگی نیز این است که هیچ برنامه‌ای مغفول واقع نشود، گفت: این نهاد انقلابی از سال 84 به بعد فعالیت خود را به صورت گسترده‌تر دنبال می‌کند و تقریبا در تمام زمینه‌هایی که در نظام باید به آن پرداخته شود وارد شده است.

هاشمی ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های این شورا در 160 نقطه از استان، گفت: بیش از 20 فتنه از ابتدای انقلاب تاکنون شناسایی شده که با حضور مردم و اطلاع‌رسانی درست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خنثی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار