شهردار شهرکرد از آغاز اجرای عملیات جدول گذاری 10 کیلومتر از معابر این شهر به منظور هدایت و دفع آبهای سطحی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلامیان دهکردی،با اعلام این خبر، اظهار داشت: در بودجه امسال شهرداری شهرکرد بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت و احداث جداول سطح شهر تخصیص یافته است.

شهردار شهرکرد گفت: هم اکنون بهسازی و ترمیم جداول و آبروهای کوچه های واقع در 16 متری چهارم سرچشمه ها، خیابان دشتی، احداث کانال های بلوار آیت الله کاشانی غربی جنب پارک تهلیجان و ناحیه غرب شهرکرد در دست اقدام است.

وی افزود: این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی معابر، هدایت آبهای سطحی و افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری انجام می گردد.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، ارتقاء سطح ایمنی عبور و مرور و جداول حاشیه خیابان های شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

غلامیان دهکردی بیان داشت: فعالیت های عمرانی شهرداری بدون مشارکت شهروندان انجام نخواهد شد و می طلبد که با انجام عملیات عمرانی در سطح شهر کلیه شهروندان و کسبه محترم با ما یار و همراه باشند چرا که شهر متعلق به همه است و باید در حفظ و نگهداری آن همه سهیم باشند.

وی بهسازی و جدول گذاری معابر را نیازی ضروری و کار زیر بنایی عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از خیابان ها و معابر شهر از قدمت زیادی برخوردار است و نیاز به زیرسازی و اقدامی اساسی دارد که با توجه به اولویت بندی های انجام گرفته در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

شهردار شهرکرد جدول گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است.

ارسال نظرات