مغان امروز: آیین کلنگ زنی مسجد فاطمیه محله قریشلو بیله سوار با حضور حجت الاسلام قیاسی امام جمعه، مسئولین شهرستان و جمعی از مردم این محله برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۶۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، مراسم کلنگ زنی مسجد فاطمیه محله قریشلو شهر بیله سوار با حضور حجت الاسلام قیاسی امام جمعه، فرمانده سپاه بیله سوار، فرماندار و تعدای از مسئولین شهرستانی به همراه خانواده معظم شهدا برگزار شد.

مسجد فاطمیه محله قریشلو در زمینی به مساحت 260 متر مربع، کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود با هزینه 200 میلیون تومانتکمیل و به بهره برداری برسد.

حجت‌الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در افتتاحیه مراسم کلنگ‌زنی مسجد فاطمیه گفت: همه اموال و دارایی ما از بین می‌روند و تنها این اعمال نیک و پسندیده است که باقی خواهد ماند.

وی گفت: از رسول خدا(ص) روایت است که هرکس مسجدی برای خدا بسازد، خداوند خانه ای مثل آن در بهشت برای او بنا می کند و کسی که دوست دارد قبرش تاریک نباشد، مساجد را نورانی کندو هرکس در مسجدی از مسجدهای خدا چراغی روشن کند، همواره حاملان عرش الهی و فرشتگان برای او طلب آمرزش کنند، تا روشنی آن چراغ باقی است.

وی با بیان اینکه مسجد محله "قریشلو" توسط اهالی محل و ریش سفیدان باید ساخته شود، گفت: ما در زمان حیات هرچه از خود به‌ عنوان کار خیر به‌ جا بگذاریم، قطعا خداوند در جهان آخرت به ما کمک خواهد کرد و این گونه امور باقیات ‌الصالحات است و اسلام عالی‌ترین شکل هنر را در معماری و بویژه معماری مساجد به نمایش گذاشته است.

ارسال نظرات