خبرهای داغ:
فرماندار قیروکارزین تأکید کرد

ضرورت راه‌اندازی کتابخانه عمومی در شهرهای فاقد کتابخانه قیروکارزین

فرماندار قیروکارزین بر ضرورت راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در شهرهای فاقد کتابخانه این شهرستان تأکید کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اعتلای فرهنگی جامعه را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۷۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، اشکان کاظمی ضمن تأکید بر اهمیت موضوع کتاب‌خوانی و مطالعه اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اعتلای فرهنگی جامعه را به دنبال دارد و داشتن فرهنگ غنی نیز موجب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود.

وی افزود: این سطحی شدن اطلاعات و دانش که از طریق شبکه‌های مجازی در اختیار نسل جوان قرار می‌گیرد موجب می‌شود، قدرت تحلیل و تفکر خلاق در افراد کاهش یابد.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به دیدار خود با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس که در مورد وضعیت کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان صورت گرفت بیان داشت: در حوزه فرهنگ ایجاد فضای کتابخانه‌ای یکی از خواسته‌های اصلی و اساسی مردم شهرهای فاقد کتابخانه در این شهرستان است که این موضوع در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس مطرح شد.

این مقام مسئول ادامه داد: فرمانداری این شهرستان با تمام توان با اداره کل کتابخانه‌های عمومی در زمینه راه‌اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه همکاری می‌کند.

کاظمی با بیان این‌که در این دیدار، بحث و تبادل‌نظر در مورد مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهید آوینی افزر و قاموس کارزین نیز صورت گرفته است بیان داشت: تعامل مثبت و همکاری متقابل می‌تواند موجب تسریع در انجام فعالیت‌ها شود که این مهم در دین اسلام نیز همواره مورد تأکید بوده است.

وی در پایان افزود: به اهمیت امر دانش‌افزایی اعتقاد راسخ داریم و در راستای توسعه مطالعه مفید در سطح قیروکارزین و ارتقای وضعیت کمی و کیفی کتابخانه‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها