خبرهای داغ:
آیت‌الله ایمانی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسائل سیاسی و اجتماعی را رصد کند

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رصد مسائل سیاسی و اجتماعی را از اولویت‌های خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۵۰۹۹۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار با مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تأکید کرد: نام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار پرمعنی و دارای بار مثبت است که نشان از وحدت کلمه و همراهی میان مسئولین برای به سرانجام رساندن یک مسئله دارد که نتیجه آن تبلیغ اسلام است.

وی ادامه داد: این نام نشان می‌دهد که کاری بدون حضور همگان امکان‌پذیر نیست و باید با حضور اقشار مختلف و نمایندگان آن‌ها به ثبت برسد.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به اینکه این حضور باید با برنامه‌ریزی کامل و درست همراه شود تأکید کرد: اگر از قبل برای یک حرکت تبلیغی و شعاری برنامه‌ریزی درست نداشته باشیم مشکلاتی پیش می‌آید که برای همه گران تمام می‌شود.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: کم‌کاری در برنامه‌ریزی در برخی از مواقع از جانب کسانیکه نظاره‌گر هستند مورد قضاوت قرار می‌گیرد و دشمنان این عدم برنامه‌ریزی درست را به‌پای اعتقادات دینی و مذهبی مردم می‌گذارند و یک شهر را به‌عنوان کمک توجه به مباحث دینی و نظام نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: نظاره کنندگان به این موضوع توجه نمی‌کنند که این عدم حضور گسترده مردم به دلیل مشکل در برنامه‌ریزی مسئولین بوده بلکه این بحث را به‌پای نظام، اعتقادات و باورهای مردم می‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در ادامه سخنان خود بر انجام کار به‌موقع و رصد کردن تأکید کرد و گفت: این مجموعه شورای هماهنگی باید رصد مسائل سیاسی و اجتماعی را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود قرار دهد تا بتواند در موقع مناسب تصمیم‌گیری و حرکت کند.

آیت‌الله ایمانی یادآور شد: کار خوب و آدم‌های خوب در کشور زیاد هستند اما آدم خوب که کار خوب را در زمان خوب انجام دهد کم‌پیدا می‌شود درحالی‌که این مهم به معنی حرکت به‌موقع و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: بصیرت و بینش مناسب برای انجام یک حرکت به‌موقع و مناسب لازم و ضروری است.

امام‌جمعه شیراز بابیان اینکه اطلاع‌رسانی درست باید به‌عنوان یک اولویت برای مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدنظر قرار داده شود، گفت: باید قدرت اطلاع‌رسانی بالایی در مجموعه وجود داشته باشد و خبر به‌موقع مناسب به‌تمامی مردم رسد تا آن موقع بتوانیم حرکت مؤثر و درستی انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها