خبرهای داغ:

امسال مسابقات جام رمضان کنگاور با عنوان جام امربه معرف برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان امسال با عنوان جام امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۶۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
سرهنگ علی حیدرنژاد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: جام رمضان امسال با عنوان جام امر به معروف در سرسرای 5 آذر با حضور ورزشکاران برگزار شد و در قالب گروههای آمران به معروف و ناهیان از منکر در سطح شهرستان کنگاور به تذکر لسانی پرداختند.
وی هدف از برگزاری این طرح را احیای امر به معروف و نهی از منکر در بین ورزشکاران دانست و افزود: اگر معنای امر به معروف و نهی از منکر و حدود آن برای ورزشکاران روشن شود، معلوم خواهد شد که یکی از شیرین ترین، کار آمدترین و کارسازترین شیوه های تعامل فرهنگی، همین امر به معروف و نهی از منکر است.
فرمانده سپاه کنگاور ادامه داد: طبق آموزه های دینی، بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر با زبانی نرم و ملایم بسیار تاثیرگذار بوده که در محیط های ورزشی این امر حیات بخش امر به معروف و نهی از منکر تا حدی فراموش شده است.
وی لزوم استفاده از هر وسیله کاربردی برای پیشبرد اهداف معروف شناسی و منکر شناسی در جامعه ورزشی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: می توان از رشته ورزش فوتبال به عنوان ظرفیت خوبی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.
ارسال نظرات