خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه در این شهرستان با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۸۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

سرهنگ مرادعلی محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه پاوه در شهرستان پاوه برگزار می‌شود.

محمدی از برگزاری مراسم مذکور با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خبر داد و بیان داشت: کاروان‌های راهیان‌نور از سراسر کشور در مراسم مذکور حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی شهرستان پاوه هر ساله با شور و نشاط خاصی در این برنامه به ایفای نقش می‌پردازند، گفت: حماسه تاریخی پاوه منبعث از پیام ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) است.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، پیام تاریخی امام راحل همچون نفس مسیحایی، پاوه را صحنه اتحاد و هم‌دلی نیروهای انقلابی کرد.

این مسئول این حماسه را نتیجه ایمان و توکل به خدا، رهبری پیامبرگونه امام راحل و حضور ارزشمند مردم عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این زمینه می‌فرمایند ما معتقد هستیم این پیروزی در درجه اول لطف خدا و سپس پیام امام(ره) و حضور دکتر چمران و مردم در صحنه بود.

وی تاکید کرد: مردم خداجوی شهرستان پاوه هرگز اقدامات مذبوحانه و کینه‌توزانه ضدانقلاب خبیث و رشادت‌های دلیرمردان شیرزنان مدافع را در این حماسه از یاد نخواهند برد.

محمدی حماسه پاوه را نگینی درخشان بر انگشتری تاریخ بیان کرد و گفت: مراسم مذکور با مشارکت سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و ادارات شهرستان پاوه باشکوه‌تر از سنوات قبل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات