کانال آبیاری اصلاندوز دوباره جان یک جوان 27 ساله را گرفت

یک جوان 27 ساله اهل قره داغ آذربایجان شرقی در کانال آبیاری اصلاندوز غرق شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۸۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، کانال آبیاری اصلاندوز که به "کانال مرگ" معروف است یک جوان 27 ساله بنام "مهرداد علی مراد پور "اهل روستای جعفرقلی اوشاقی قره داغ استان آذربایجان شرقی را به کام خود فرو برد.

این جوان که داربست کار بوده هنگام شنا در نزدیکی پل روستای محبوب کندی اصلاندوز غرق شد و بعلت سرعت زیاد آب کانال هنوز جسد وی پیدا نشده است.

از آنجاییکه فقط یک غواص برای پیدا کردن جسد این جوان خود را به آب زده بود اما تلاش وی بی ثمر شد و متاسفانه بعلت خالی بودن گاز کپسول اکسیژن غواص در سه خودروی هلال احمر کار جستجو را سخت کرد.

اهالی نیز از وضعیت عملکرد نیروهای امداد و نجات شهرستان پارس آباد و سربند شاکی شده و نارضایتی خود را اعلام کردند.

جستجو ها برای یافتن جسد این جوان هنوز هم ادامه دارد.

این حادثه که برای دومین بار متوالی در دو هفته اتفاق می افتد متاسفانه جوانان زیادی را در کام خود فرو برده و خانواده هایی را عزادار کرده است.

هرچند در بروز این اتفاقات بی احتیاطی های قربانیان بی تاثیر نبوده است اما اهالی شهر و روستاها معتقدند نبود حفاظ و تابلوهای هشدار دهنده در کانال انتقال آب باعث شده تا هر از چند گاهی چنین اتفاقات دلخراشی رخ دهد.

بیشترین علت روی آوردن جوانان به شنا در آبهای آزاد گرمای شدید هوا و نبود استخر در منطقه است که امیدواریم مسئولان نسبت به حل مساله استخر تصمیم گیری کنند.

ده روز پیش هم یک جوان20 ساله اهل روستای بران علیا در این کانال غرق شده بود.

همچنین در جریان این حادثه یک دختر بچه هشت ساله بر اثر تصادف با ماشین از ناحیه پا دچار شکستگی شده و به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال یافت.

روستای محبوب کندی در 10 کیلومتری اصلاندوز و در شمال استان اردبیل واقع شده است.

ارسال نظرات