معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در جمع مسئولان مراکز خیریه استان چهارمحال و بختیاری، گفت:‌ توانمندسازی مددجویان سرلوحه کار کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۱۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در سفر به شهرکرد، تصریح کرد: یک میلیون و 780 هزار خانوار در خانواده کمیته امداد حضور دارند .

علی محمد ذوالفقاری افزود: سالانه یک و نیم میلیون نفر ارباب رجوع برای برطرف کردن نیازهای خود به این نهاد انقلابی مراجعه می کنند .

وی گفت: هم اکنون 240 هزار خانواد مددجو زیر پوشش بیمه اجتماعی هستند و 140 هزار نفر زیر پوشش بیمه روستایی قرار دارند .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار داشت: تلاش داریم بین مددجویان کمیته امداد و صندوقها و سازمانهای حمایتی هم پوشانی به صفر برسد و هیچ کس از دو صندوق استفاده نکند و غیر مستحق از پوشش ها استفاده نکند تا افراد پشت نوبت وارد کمیته امداد شوند .

ذوالفقاری ادامه داد: سالانه 20 هزار خانواده کمیته امداد در اثر حوادثی نظیر سیل - زلزله - طوفان و آتش سوزی آسیب می دیدند که امسال این خانوارها از بیمه حوادث بهره مند شدند .

وی، تقویت مددکاری خانواده برای نظارت بر ورود و خروج مددجو از کمیته امداد - اصلاح سبک زندگی - بهبود معیشت خانواده و فرایند توانمند سازی را از دیگر برنامه های امسال این نهاد دانست .

ارسال نظرات