خبرهای داغ:
حاشیه های جشنواره روابط عمومی ها؛

از گرمای هوا تا قطعی برق

مراسم ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر استان کرمانشاه در حالی دقایق ابتدایی خود را طی می کرد که ناگهان برق رفت و سیاهی مطلق بر تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر حکفرما شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۳۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فریدون معتمدیان مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه که پیش از قطعی برق در حال سخنرانی بود، در همهمه سالن سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشت تا حاضران برای فرار از گرما به بیرون از سالن پناه ببرند.

گذشت زمان هم برای وصل مجدد برق بی فایده بود تا اینکه با رسیدن استاندار کرمانشاه به محل مراسم، مجریان راهکاری بهتر از برگزاری مراسم در حیاط دانشکده و اجرای سرپایی برنامه ندیدند.

رضایی بابادی هم در ابتدای سخنرانی اش در حیاط دانشکده، به گرمای هوا و شرایط دشوار تحمل آن برای حضار اشاره و با ذکر خاطره ای در این باره اظهار کرد: اواخر خرداد ماه سال 64 برای ماموریتی به بندرعباس رفتم در حین حضور در اتاق معاون عمرانی استاندار هرمزگان، برق رفت.

وی همزمان در تماس با معاون وزیر نیرو سخنانی با این مضمون بیان کرد که وقتی برق در این استان قطع می شود ما بیشتر به یاد خدا می افتیم و گرمای هوا یاد جهنم را زنده و ما را از گناه دور می کند.


ارسال نظرات