سینا عودی از ساخت مستندی با موضوع مرحوم کافی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۲۳۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سینا عودی از ساخت مستندی با موضوع مرحوم کافی خبر داد.

این کارگردان و مستند ساز  گفت: اکنون در مرحله پیش تولید و تحقیق و پژوهش این مستند هستیم. در ساخت این کار سعی خواهیم داشت با توجه به این که تاکنون کارهایی با موضوع مرحوم کافی انجام شده است، علاوه بر پرداختن به پرتره ایشان، حرف هایی غیر کلیشه ای و نگفته را مطرح کنیم. برای مثال سعی خواهیم داشت به موضوع منبرها و سخنرانی‌ها در عصر حاضر از دید جامعه شناسی نگاه کنیم.در چند روز گذشته با آقای حسام مظاهری نویسنده کتاب کافی صحبت کردیم. ایشان تحلیل‌هایی از منظر جامعه شناسی در باب همین موضوع داشتند و به سبک‌های سخنرانی و تغییر سبک منبرها اشاره کردند.

وی ادامه داد : موضوعی که این روز ها مطرح است این است که مداحی مهم‌تر است یا سخنرانی منبرها؟ در همین راستا سعی می‌کنیم تا گفت‌وگوهایی را در باب این موضوعات داشته باشیم. تلاش خواهیم کرد تا مخاطب را به سمت روحانیونی که همانند مرحوم کافی مردمی هستند، دعوت کنیم.

عودی درباره روند ساخت این مستند گفت: کار با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود. اکنون با همکاری گروهی کار پژوهش اولیه رو به اتمام است و مصاحبه‌ها و گفت‌وگوها را آغاز خواهیم کرد. در ادامه نیز تصویر برداری خواهیم داشت. این مستند در شهریور ماه به مراحل پایانی می‌رسد.

تهیه کننده این مستند مهدی مطهر است و در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه خواهد شد.

ارسال نظرات