مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس از آغاز ثبت‌نام هشتمین مرحله اعزام راهیان نور شهرداری تهران به غرب خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند برای ثبت‌نام به امور ایثارگران مناطق شهرداری تهران مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۵۵۱۲۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت از آغاز ثبت‌نام هشتمین مرحله اعزام راهیان نور شهرداری تهران ویژه مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند برای ثبت‌نام به امور ایثارگران مناطق شهرداری تهران مراجعه کنند.

وی با اعلام این خبر افزود: در هشتمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران که از اول تا بیستم شهریور ماه است؛  شهروندانی اعزام خواهند شد  که تا کنون مناطق عملیاتی غرب را زیارت نکرده‌اند.

سردار خضرایی تصریح کرد: به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تا کنون و طی هفت مرحله اعزام نزدیک به صد هزار نفر از شهروندان تهرانی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس با احساس وظیفه در مورد ارزش‌های دفاع‌مقدس تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه بهتر این سفر معنوی به کار می‌برد و تلاش می‌کند تا  با استفاده  از تجربه سال‌های گذشته از این پتانسیل عظیم برای هرچه بهتر شدن اردوی راهیان نور بهره برده تا هشتمین مرحله از اعزام با کمترین کاستی انجام شود.

سردار خضرایی در خاتمه خاطر نشان کرد: زائران مناطق عملیاتی غرب، یادمان‌های «شهدای عملیات‌های  مطلع الفجر»، «کربلای 1»، «مرصاد» و «آزادسازی پاوه» را زیارت خواهند کرد.

ارسال نظرات