سردار زاده‌کمند :

انجام فعالیت ورزشی برای فرماندهان و پرسنل پلیس الزامی شد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی از الزامی شدن فعالیت‌های بدنی و ورزشی برای تمامی فرماندهان و پرسنل پلیس به‌تناسب اقتضائات سنی آنها خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۲۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدجواد زاده‌کمند  با تأکید بر اهمیت ورزش و فعالیت‌های بدنی در نیروی انتظامی اظهار کرد: طبق ابلاغیه‌های صادر شده، انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشی برای تمامی پرسنل نیروی انتظامی الزامی شده است و در این میان تفاوتی بین فرماندهان پلیس و سایر نیروها وجود ندارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به این سؤال که آیا فرماندهان نیروی انتظامی همچون سایر پرسنل پلیس،‌ ملزم به انجام فعالیت‌های ورزشی در هفته می‌شوند یا خیر، گفت: البته در ابلاغیه‌های صادر شده، فعالیت‌های ورزشی با توجه به اقتضائات سنی، لحاظ شده است.

وی افزود: یقیناً انتظاری که ما از پرسنل جوان 24ــ23ساله خود داریم با انتظاری که از فرماندهان 50‌ــ40ساله پلیس متفاوت است.

زاده‌کمند در پایان با اشاره به ابزارهای پیش‌بینی شده برای انجام فعالیت‌های ورزشی توسط پرسنل پلیس، خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده، علاوه بر جنبه‌های تشویقی، سیاست‌های تنبیهی نیز برای تمامی پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار