طرح یاوران ولایت:

جلسه توجیهی دوره آموزشی بسيج دانش آموزي اردكان

جلسه توجیهی دوره طرح شهید جهاد مغنیه (طرح یاوران ولایت) اردکان با حضور رئیس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۲۹۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به منظور تبادل نظر و هماهنگی های لازم، جلسه توجیهی دوره آموزشی طرح شهیدجهادمغنیه (طرح یاوران ولایت)، تربیت فرمانده و اعضای شورای واحد مقاومت پیشگام بسيج دانش آموزي اردكان با حضور رئیس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش در اردكان برگزار شد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش اردکان در سخنانی ضمن قدردانی از مسئولین حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی به خاطر اجرای مناسب برنامه های مختلف فرهنگی و اعتقادی در سال تحصیلی گذشته نظیر اردوهای راهیان نور، طرح یاوران ولایت به همراه اجرای شایسته جلسات حلقه های طرح صالحین در مدارس در سال تحصیلی 94-93 ، بر تعامل بیشتر و لزوم برنامه ریزی مناسب جهت اجرای طرح شهید جهاد مغنیه (یاوران ولایت) در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

  محمد اشرفیان، با اشاره به اینکه اقدام بسیج دانش آموزی در انتخاب دانش آموزان بسیجی برای برعهده گرفتن مسئولیت فرماندهی و شورای بسیج واحدهای پیشگام و سپردن مسئولیت به آن ها، عملکرد بسیار مناسبی است افزود: این نشان می دهد که در آینده، باید، اداره مملکت و کشور برعهده شما دانش آموزان عزیز باشد و این کار بسیج دانش آموزی نوعی الگو سازی و تربیت مدیران جوان کشور برای آینده ایران اسلامی است.

معاون آموزش اداره آموزش و پرورش نیز در سخنانی ضمن برشمردن محاسن این طرح بسیج دانش آموزی در سپردن مسئولیت به دانش آموزان، افزود: سپاه و بسیج نشان داده اند که هرجا که کشور  به خدمات آن ها نیاز داشته و وارد شدند، موفق بوده و به مردم خدمات شایانی رسانیده اند.

 حمید ادبی تاکید کرد که با داشتن اخلاق خوب ، می توان معدل خوب هم کسب کرد و ما کمتر شاهد این هستیم که دانش آموزی معدلش خوب باشد ولی اخلاقش خوب نباشد و شما دانش آموزان می توانید الگو های موفقی باشید برای سایر دانش آموزان مدارس خویش، هم با درس خواندن و هم با پذیرفتن مسئولیت در واحد بسیج مدرسه .

در ابتدای این همایش، فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهدا ناحيه اردكان، ضمن ارائه گزارشی از روند چگونگی انتخاب دانش آموزان جهت شرکت در دوره آموزش تربیت فرمانده و اعضای شورای واحد مقاومت پیشگام ، به تشريح برنامه ها و آموزش هایی که قرار است در این دوره برای این عزیزان انجام شود پرداخت .

 در این برنامه نظرات و پیشنهادات دانش آموزان واحدها در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن این دوره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است این جلسات طی یک روز به صورت مجزا برای برادران و خواهران در اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد .

جلسه با حضور رئیس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان اردکان و نیز دانش آموزانی که در دوره آموزش تربیت فرمانده و اعضای شورای واحد مقاومت پیشگام بودند برگزار گردید.

ارسال نظرات