به گزارش روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس :
مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۱۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به استقبال عمومی از فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از سوی هنرمندان و عموم جامعه تئاتر کشور یک هفته دیگر یعنی تا هفدهم مرداد ماه مهلت دریافت آثار تمدید شد تا تمامی علاقمندانی که تاکنون به هر نحوی نتوانسته اند اثر خود را به دبیرخانه ارسال کنند، بتوانند از این فرصت استفاده کرده و آثار خود را جهت حضور در جشنواره پانزدهم ارسال کنند.

وی گفت: علاقمندان می توانند از طریق رایانامه دبیرخانه جشنواره به نشانی rtf15th@yahoo.com یک نسخه pdf اثر و مدارک اسکن شده مندرج در فراخوان را جهت حضور در بخش های جشنواره ارسال کنند.

مدیرروابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت افزود: تا کنون بیش از  ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و در کلیه بخش های اعلام شده فراخوان، آثار قابل توجهی رسیده است که امیدواریم شاهد این سیر صعودی تا هفدهم شهریور ماه باشیم.

وی متذکر شد: شیوه جدید انجمن تئاتر برای برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت تاکید بر اجراهای عمومی در سراسر کشور است و انجمن قصد دارد که جریان تئاتر مقاومت را در سراسرکشور و با همکاری هنرمندان  استان ها در اقصی نقاط ایران وارد بسته فرهنگی خانواده ها کند. امید داریم با حمایت سایر نهادها و سازمان های مرتبط بتوانیم این امر را تحقق ببخشیم.

مرحله پایانی و داوری نهایی  پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) پنجم آذر ماه ۹۴ همزمان با هفته بسیج و با حضور گروه های منتخب از سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

ارسال نظرات