زبان‌درازی اعتدال‌گرایانه

از بی‌حیایی تا سینمای جنتی

حمایت وزارت ارشاد از عناصر جریان برانداز به قدری علنی شده که جایی برای تردید و رودربایستی باقی نگذاشته ...
کد خبر: ۸۵۵۱۳۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

فاطمه معتمدآریا در نشست خبری فیلم «یحیی سکوت نکرد» به عدم نمایش تصویر و صدایش از صدا و سیما اعتراض کرد. این اعتراض بازتاب گسترده‌ای در روزنامه‌های حامی کودتای آمریکایی – اسرائیلی سال 88 داشت. روزنامه‌ی شرق یکی از همین مطبوعات حامی کودتا بود که اظهارات این بازیگر حامی فتنه را انتشار داد. معتمدآریا در نشست خبری مذکور گفت: «حذف تصویر و صدای من از تلویزیون شبیه یک شوخی بین من و صداوسیما شده است».

وی ١٣مردادماه در نشست خبری فیلم «یحیی سکوت نکرد» درباره حذف تصویر و صدای خود از تیزرهای تبلیغاتی این فیلم گفت: «زمانی که آقای ضرغامی در صداوسیما بود، از او خواهش می‌کردم که باشد، عیبی ندارد، تصویر و صدای من را حذف کنید اما تیزر فیلم را پخش کنید، درحالی‌که الان شرایط این‌طور نیست. الان در دوره‌ای هستیم که اتفاقات مهم زیادی در این مملکت رخ می‌دهد و تصویر من هم در رسانه‌های مختلف و روزنامه‌ها منتشر می‌شود. بااین‌حال حذف اسم و تصویرم، ما را به رسانه‌های تصویری بی‌اعتماد می‌کند البته نه مرا؛ چون این بی‌وفایی از طرف من نیست بلکه از طرف صداوسیماست».

فاطمه معتمد آریا که در سال‌هاي گذشته فيلمي از وي درباره تمسخر شهيد بزرگ جهان‌آرا و دفاع مقدس بيرون آمده بود ، در ادامه با ربط دادن توافق هسته ای و لغو تحریم ها به سینما گفت:« فکر می‌کنم لغو تحریم‌ها روی همه چیز تأثیر بگذارد، چه برسد به مناسبات فرهنگی. ولی غیر از تأثیرات اقتصادی که لغو تحریم‌ها می‌تواند روی سینما داشته باشد، مهم‌ترین اثر آن بازشدن دریچه‌های جدیدی از امید و شادی و صلح و دوستی در جامعه است؛ این چیزی است که جامعه امروز ما بیش از هر زمان به آن نیازمند است. امروزه دیگر عصر دشمنی‌ها گذشته است.»

این بازیگر پر حاشیه‌ی سینما چند سال پیش به دلایل قضایی ممنوع الخروج شده بود ، پس از انکه با خروجش موافقت به عمل آمد ضمن حضور در فرانسه و در جشنواره کن، بدون حجاب اسلامی و با دستبند سبز حاضر شد!

گفتنی است حمایت وزارت ارشاد از عناصر جریان برانداز به قدری علنی شده که جایی برای تردید و رودربایستی باقی نگذاشته است!

ارسال نظرات