به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان مهریز:
همایش استانی شورای قشر بسیج فرهنگیان که در مرکز استان برگزار شد فرمانده سپاه الغدیر و معاون اداری مالی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیریت آموزش و پرورش و مسئول کانون بسیج فرهنگیان مهریز حضور داشتند.
کد خبر: ۸۵۵۱۳۸۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: همایش استانی شورای قشر بسیج فرهنگیان که در مرکز استان برگزار شد فرمانده سپاه الغدیر و معاون اداری مالی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیریت آموزش و پرورش و مسئول کانون بسیج فرهنگیان مهریز حضور داشتند.

این همایش که در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان یزد برگزار شده بود مدیریت آموزش و پرورش مهریز به نمایندگی از اعضاء شورای قشر بسیج فرهنگیان شهرستان های مهریز و خاتم (هرات و مروست) پیرامون مقام و منزلت و شأن معلمین صحبت نمود.

مهندس سید علی کارآموز در این همایش ضمن ارائه حاصل نظرات شورای قشر بسیج فرهنگیان شهرستان های مذکور گفت: معلم، همین که سرکلاس درس حاضر می شود خودش کرامت است.

 معلم باید از معلم حمایت کند تا جامعه از او حمایت کند. معلم باید سرکلاس درس ایمان بسیجی را یاد بدهد نه جنگ بسیجی را. باید از ایمان شهداء که باعث پیروزی شده، بگوید. اگر معلم دین باور شد دانش آموز ما نیز دین باور می شود.

وی اضافه نمود: باید وصیت نامه های شهداء در صبحگاه مدارس قرائت شود و ما در شهرستان مهریز این را تجربه کرده ایم. ما از صبحگاه آموزش و پرورش شهرستان آغاز نموده ایم.

 رئیس آموزش و پرورش مهریز در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به دست اندرکاران این همایش گفت: شایسته است از دانش آموزان نخبه برای حضور در این همایش دعوت و از نظرات آنها نیز استفاده نمود.

 

 

ارسال نظرات