خبرهای داغ:
دکتر سید هاشم میرلوحی در جمع بسیجیان خراسان جنوبی گفت: آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی می خواهند جامعه جهانی را به ابتذال بکشانند که با ترویج فساد و بی بند و باری به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۵۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،سید هاشم میرلوحی صبح امروز در همایش استانی فرشتگان خونین بال گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طیبه واعظی و روز بسیج جامعه زنان در جمع بسیجیان شهرستان بیرجند اظهارداشت : انسان بعد از تکامل فیزیکی پا به عرصه وجود گذاشت تا بتواند با اطاعت از خداوند به کمال و سعادت برسد.

این استاد دانشگاه تهران با اشاره به وضعیت جامعه گذشته و حال آمریکا و گسترش فرهنگ صهیونیستی در این کشور، افزود: در گذشته در کشور آمریکا با مشروبات الکلی مبارزه می کردند که حتی این به صورت قانون درآمد و افرادی که مشروبات الکلی مصرف و یا تولید می کردند دستگیر و به زندان می انداختند.

وی با بیان اینکه در سال 1917 میلادی آمریکا قانونی را برای مبارزه ، خرید ، فروش، حمل و تولید مشروبات الکلی وضع کرد، گفت: حتی در این کشور اعلامیه و تظاهرات برضد رواج مشروبات الکلی وجود داشت و گشت ارشاد فعالیت می کرد .

شیطان صهیونیستی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم دنیا است

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه افرادی با حمایت جامعه صهیونیستی و به بهانه رواج الکل شعار پرکردن خزانه دولت را می دادند، عنوان کرد: شیطان صهیونیستی با رواج بی بند و باری در همه جوامع بشری به دنبال گسترش بی دینی، فساد ، گسترش فرزندان نامشروع و تغییر سبک زندگی مردمدر تمامی دنیا است .

وی با بیان اینکه در همین کشور آمریکا قانون منع گسترش مشروبات الکلی وضع شد ولی در چند سال بعد حتی در بین اعضای کنگره مسئولین کاخ سفید این مشروبات و صنعت بی بند و باری رواج یافت و یکی از اعضای کنگره را بدون هیچ گونه لباسی در جلوی دوربین حاضر کردند و این نشانه وجود شیطان صهیونیستی در این کشور است.

صهیونیزم جهانی به دنبال از بین بردن شالوده دین است

میر لوحی با بیان اینکه آمریکا در منجلاب فساد و فرهنگ صهیونیستی غرق شده است، افزود: آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی می خواهند جامعه جهانی را به ابتذال بکشاند که با ترویج فساد و بی بند و باری به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و این به کشورهای آفریقایی، اروپایی و حتی کشورهای آسیایی راه پیدا کرده است.

وی باتاکید براینکه صهیونیزم جهانی به دنبال از بین بردن شالوده دین هستند، متذکر شدصهیونیزم جهانی زن های غیر یهود را به عنوان کالای مشترک می دانند و اما می گوید زنان و دختران یهودی باید خود را از دید نامحرم بپوشانند و فرهنگ بی حجابی را همان گونه که در کشورهای دنیا بخصوص کشورهای مسلمان نشین پیاده کردند در ایران اسلامی نیز پیاده می کنند.

دشمن گام به گام فرهنگ دینی ما را از طریق ماهواره مورد هجوم قرار داده است

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمن گام به گام دین و فرهنگ حجاب ما را از طریق ماهواره مورد هجوم قرار داده است، افزود: ما باید در مقابل هجمه های دشمن هوشیارانه عمل کنیم .

وی از افزایش سقط جنین در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی نام برد و گفت: 85% سقط جنین در کشور آمریکا به دلیل فرزندان نامشروع می باشد و این آمار در دیگر کشورهای اروپایی نیز بالا است یعنی ما در دوران جاهلیت زندگی می کنیم که همجنس بازی و ارتباط با محارم در این کشورها باب شده و می خواهند آن را به دیگر کشورهای دنیا گسترش دهند.

میرلوحی ادامه داد: تنها سالانه حدود یک و نیم میلیون سقط جنین در کشور آمریکا وجود دارد که این موضوع در کل جهان در طول 35 سال از انقلاب اسلامی به یک میلیارد و 400میلیون سقط جنین رسیده است .

تحقق خواسته های شیطان به وسیله ماهواره خواسته آمریکا است

این استاد دانشگاه با بیان اینکه صهیونیسم جهانی به دنبال دکترین و خواسته های شیطانی هستند ، تاکید کرد: آنها بر این باورند که همه و همه باید در راه شیطان قربانی شوند؛ نه برای اطاعت از فرماند خدا.

وی تاکید کرد: دزدیدن زنان و کودکان در دنیا، افزایش رابطه های نامشروع و شیطانی، موجب ترویج فساد و تباهی در دنیا می شود و دنیا به سمتی کشیده می شود که صهیونیزم جهانی به دنبال آن است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه در کشور امریکا به جای مردم سالاری؛ شیطان سالاری حاکم است، افزود: تحقق خواسته های شیطان به وسیله شبکه های ماهواره ای و فیلم های هالیوودی از خواسته های آمریکا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها