خبرهای داغ:
مدیرعامل خیرین تأمین سلامت فارس گفت: سیزدهمین اجلاسیه سالانه خیرین سلامت در 22 مردادماه جاری با حضور خیران در این حوزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۵۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علی‌اکبر رامجردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجلاسیه خیرین سلامت از 51 نفر خیر برگزیده سال گذشته که بالای 70 درصد کل مبالغ را کمک کرده‌اند و شامل 33 نفر از شهرستان‌ها، 18 نفر از شیراز و پنج نفر آنان بانوان هستند تقدیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 46 میلیارد و 200 میلیون تومان در عرصه سلامت از سوی خیران این استان کمک شده است که با احتساب این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش‌تر از آن‌ که 25 میلیارد تومان بوده، 80 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل خیرین تأمین سلامت استان فارس تصریح کرد: از مبالغ اهدایی خیران در سال گذشته 56 درصد در حوزه درمان، 24 درصد در بهداشت، 11 درصد آموزش پزشکی، هشت درصد پشتوانه‌سازی و یک درصد موارد حمایتی و متفرقه بوده است.

رامجردی بیان داشت: بیشترین میزان اعتباری که خیران اهدا کرده‌اند از جانب سید مصطفی زمان‌ثانی، فرهاد مهرپور، مرحوم حبیب اردوبادی از شیراز و نعمت‌الله زارع از مرودشت و نصرالله پرورانیده از خنج بوده که در این اجلاسیه نیز تقدیر می‌شوند.

مدیرعامل خیرین تأمین سلامت استان فارس اضافه کرد: در این اجلاسیه از سامانه نیازسنجی حوزه سلامت رونمایی می‌شود که این طرح جهش بزرگی برای خیران داخل و خارج از کشور است تا بتوانند نسبت به اولویت‌بندی نوع کمک‌ها اقدام کنند.

رامجردی بیان داشت: در 13 سال اخیر از سوی 5 هزار خیر تامین سلامت این استان افزون‌بر 600 میلیارد تومان در این حوزه کمک شده است.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی صندوق حمایت از دانشجویان توسط کمیته مشترک خیرین و دانشگاه و نیز نوآوران سلامت و همچنین پروژه‌هایی که در سال جاری اجرا و یا به بهره‌برداری می‌رسد شامل بیمارستان‌های سرطان جنوب، سوختگی، پیوند اعضا، بانوان و رسول اکرم ازجمله فعالیت‌های این سازمان بوده است.

مدیرعامل خیرین تأمین سلامت فارس از یک‌هزار و 900 تخت بیمارستانی خیرساز در این استان خبر داد و افزود: امیدواریم با تلاش‌های خیران تأمین سلامت بتوانیم این رقم را به حد مطلوب رسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها