خبرهای داغ:

خبرنگاران، جریان‌سازهای بزرگ جامعه‌اند

روزنامه نگاران، بویژه خبرنگاران، سربازان فعال اهل قلم و جریان‌سازهای بزرگ جامعه‌اند، که پشتوانه‌ی عظیمی برای آگاه بخشیدن جامعه به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسن شکیب‌زاده، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد قزوین، با اشاره به فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار گفت: این روز، نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و درست اندیشیدن است.

وی افزود: روزنامه نگاران، بویژه خبرنگاران، سربازان فعال اهل قلم و جریان‌سازهای بزرگ جامعه‌اند، که پشتوانه‌ی عظیمی برای آگاه بخشیدن جامعه به شمار می‌آیند.
مشاور فرهنگی بنیاد، وجه نامگذاری سالروز شهادت، شهید محمود صارمی به عنوان «روز خبرنگار» را يادآور جايگاه پاسداشت فرهنگ ايثار و شهادت در فرهنگ كشورمان دانست و گفت: استان قزوین نیز با تقدیم 8 شهید خبرنگار در طول دفاع مقدس و پس از آن، نقش ارزشمندی در تبیین این رسالت بزرگ در سطح جامعه داشته است.
شکیب‌زاده با اشاره به نقش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: این واحد با ارسال یک هزار و 441 خبر طی سال گذشته، بیشترین خبر تولیدی را در سطح بنیاد شهیدهای سراسر کشور داشته است.
وی افزود: روابط عمومی بنیاد استان قزوین در مقایسه با سایر دستگاه‌های دولتی استان نیز یکی از فعالترین حوزه‌های خبری استان به شمار می‌رود که بیشترین اخبار تولیدی را در رسانه‌ها عرضه کرده است.
شکیب‌زاده با اشاره به اینکه اخبار تولیدی این بنیاد منحصر به فرد می‌باشد، اعلام کرد: طی سال گذشته خبرهای این بنیاد نزدیک به 5 هزار مرتبه در رسانه‌های ملی و محلی منعکس شده است.

1001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها