دومین نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان کردستان با حضور بیش از 300 دانشجوی بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۲۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در حاشیه برگزاری طرح ولایت سال 94 بسیج دانشجویی کردستان دومین نشست تشکیلاتی برگزار شد.

مهمانان ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان و سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

این نسست با حضور 300 نفر از دانشجویان عضو شورای پایگاه ها, دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی در تمام دانشگاه های استان و با هدف تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های کاری, سیاست ها و راهبرد‌های بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد.

در ادامه این مراسم از جمعی از دانشجویان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان که فارغ التحصیل شده بودند با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این نشست؛ دانشجویان عضو کانون های مختلف بسیج دانشجویی با حضور در کلاس تخصصی هر کانون که با حضور کارشناس مربوطه برگزار شد ضمن ابلاغ برنامه و اولویت های بسیج دانشجویی در سال 1394 ، فعالیت حوزه های تابعه خود را مورد بررسی قرار دادند و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظرات