خبرنگاران در خط مقدم مرزداران اعتقادی وسیاسی

وزیر سابق ارشاد در حضور اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران در خط مقدم مرزداران اعتقادی وسیاسی ومسائل مردم قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۳۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
سیدمحمدحسینی خاطر نشان کرد:اگرامروز ما در بحث هسته ای با6 کشور قدرتمند جهان روبرو هستیم و توانسته ایم حق غنی سازی خود را تصدیق کنیم در کنار تلاش تیم مذاکره کننده ،بخش مهمی از فداکاری عزیزانی همانند شهیدان شهریاری واحمدی روشن را فراموش نکنیم، تاثیر خون شهیدان به مراتب بیشتراست.

وی افزود: امروز قدرت کشورها صرفا به ذخایر وسرمایه های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، معادن و حتی قدرت های نظامی نیست، هرچند که همه ی اینها در قدرت کشور نقش دارد ولی بحث رسانه هروز گسترش پیدا کرده وتاثیر آن نسبت به گذشته بیشتر شده است.

حسینی ادامه داد: اگر در گذشته رسانه هایی همچونBBC فعالیت هایی در کشور داشتند امروزه به عنوان غولان رسانه ای از آن یاد میشود.نقش رسانه، نقش تعیین کننده ای است. غربی ها میخواهند ناله مظلومان در نعره ی رسانه ای آنها گم شود.

وزیر سابق ارشاد بیان کرد:انسان باید حرمت قلمی را که خداوند در اختیار او قرار داده را حفظ کند .ما باید بخشی از مشکلات مردم را ببینیم ودر جامعه مطرح کنیم.

حسینی اشاره کرد: بحث این است که بتوانیم پیام انقلاب و امام را به گوش جهان وجوانان برسانیم در تاریخ انقلاب هم نشان داده شده است در رسانه هایی که رسالت خود را حفظ کردند ،مردم نیز یک دل وهم دل شدند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه حتی داعش از این ابزار(رسانه) به نحوی و با چند زاویه برای ایجاد وحشت در میان مردم استفاده میکند، آنها به خاطر هدفی که دارند از رسانه بهره برداری میکنند.

وی در پایان گفت: رسالت جبهه اهالی فرهنگ وهنر و رسانه تدین گفته های امام ورهبری است.

ارسال نظرات