1)- چهارشنبه مورخ 14/05/94 پدافند غیر عامل با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت . 2)-در تاریخ 94/05/14 کارگروه تخصصی اساتید و مربیان عقیدتی درون سازمان بسیج
کد خبر: ۸۵۵۱۵۵۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

به گزارش ارسالي روابط عمومي ناحيه شهرستان رودبار در مورخه چهارشنبه مورخ 14/05/94 ساعت 8 صبح کلاس پدافند غیر عامل با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت در نمازخانه ناحیه مقاومت اين شهرستان برگزار گردید.در این کلاس که با همت قسمت عملیات برگزار گردید به اهمیت مساله پدافند غیرعامل در وضعیت کنونی و جایگاه آن در عرصه دفاعی کشور پرداخته شد و شیوه های اجرایی آن آموزش داده شد.

2. در تاریخ 94/05/14 ساعت 8 صبح کارگروه تخصصی اساتید و مربیان عقیدتی درون سازمان بسیج در دفتر مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رودبار برگزار گردید. در ای کار گروه که با حضور مربیان عقیدتی بسیج و سپاه برگزار شد راجع به دامر به معروف و نهی از منکر بر اسا روایات و احادیث و آیات قرآن و همچنین اندیشه حضرت امام ،شهید مطهری و امام خامنه ای مدظله العالی بحث و گفتگو شد. و راههای کاربردی آن بررسی گردید . در این جلسه تک تک مربیان به بیان دیدگاههای خود راجع به این فریضه مهم پرداختند.

ارسال نظرات