خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان عنوان کرد:

تشریح جزییات جشنواره رسانه‎ای شهدای خط شکن غواص و مدافع حرم گلستان

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت:‎ جشنواره رسانه‎ای خط شکن غواص و مدافع حرم در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان برگزار میشود.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۹۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به تشییع با شکوه پیکر شهدا گمنام غواص در تهران اشاره کرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در26 خرداد ماه در تشییع پیکر شهدا در پیام خود و در تکریم از شهدا  فرمودند« سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستمدیدهی شما، و سلام بر ارواح طیّبه و به رضوان الهی، بالگشودهی شما، سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردیدو سپاس بیپایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظههای نیازِ این ملّتِ خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل میفرماید و غبارها را میزداید و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه، مسئولیّتپذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی میشناسید و مینیوشید و پاسخ میگویید.»

وی تصریح کرد: از دیروز که مراسم استقبال از شهدای گمنام خط شکن و غواص از گمیشان شروع شده حضور مردم پرشکوه بوده و رسانه‎ها نیز به خوبی ایفاء نقش کردند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه بر اساس تکلیف یک جشنواره‎ای را در خصوص شهدای غواص و گمنام در استان برگزار کردیم، افزود: این جشنواره رسانه‎ای را تحت عنوان شهدای غواص خط شکن و مدافع حرم در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید که در سال 1395 نامگذاری کردیم.

جعفری با بیان اینکه مرحله نخست اجلاسیه را با برگزاری این جشنواره آغاز خواهیم کرد، افزود: ادبیات مقاومت و نقش شهدای غواص و مدافع حرم از اهداف این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج مردم در حضور پرشور حماسی، آماده سازی بستر رسانه‎ای، کمک به مسئولان برگزاری این مراسم و پوشش خوب رسانه‎ای مراسم از موضوعات مد نظر ما برای برگزاری این جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان بیان داشت: از آن جا که شهدای مدافع حرم برای این جشنواره  درنظر گرفته شده زمان این جشنواره را از بهمن ماه سال 1393 محاسبه خواهیم کرد و پایان آن اربعین سال جاری خواهد بود.

جعفری با بیان اینکه محورهای این جشواره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، افزود: این جشنواره در دو بخش مجازی و مکتوب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس استقبال خوبی که در سال گذشته از مراسم روز خبرنگار داشتیم، گفت: ضمن تبریک به خبرنگاران استان جشنی به مناسبت روز خبرنگار در روز یکشنبه 18 مرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار