خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه:

آبادانی مرزها از اولویت های راهبردی دولت است

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از اولویت های مهم و راهبردی دولت تدبیر و امید آبادانی و اشتغال زایی مستمر در مرزهاست و با این رویکرد مطمئنم روزی مردم نفت شهر به خانه و کاشانه اصلی خود بر خواهند گشت.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۰۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در جمع مردم نفت شهر اظهار کرد: بازسازی این شهر با جدیت و اهتمام شبانه روزی از سوی مسوولین مرتبط پیگیری و رصد می شود و بنده اعتقاد دارم که نفت شهر از پتانسیل های مرزی در کشور است که باید مورد توجه ویژه مسوولین قرار گیرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش اجرای طرح گرمسیری در شهرستان قصرشیرین را عامل اثرگذار و مثبتی در راستای اشتغال زایی برشمرد و گفت: مدیریت ارشد استان اساس فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا را بصورت ویژه رصد می کند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
مجتبی نیک کردار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز تکمیل زیرساخت های بخش آب و برق و بازسازی ویژه نفت شهر را ضروری برشمرد و گفت: تاکنون از 200 میلیارد ریالی که وزارت نفت برای بازسازی نفت شهر تخصیص داده است 74 میلیارد به پروژه های در حال بازسازی اختصاص داده شده و 50 میلیارد ریال آن صورت وضعیت مشخصی دارد که تا آخر امسال هم این مبلغ نیز اختصاص داده می شود.
جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز تصریح کرد: بازسازی نفت شهر، شهری که 70 شهید و 200 جانباز را تقدیم انقلاب و نظام کرده است با جدیت از سوی متولیان و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط دنبال و در حال اجرایی شدن است.
پروژه های در حال بازسازی در نفت شهر هر چند وقت یکبار از مدیریت ارشد استان مورد بازدید قرار می گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار