خبرهای داغ:
فرماندار گیلانغرب گفت: 10 هکتار از جنگل های منطقه طبیعی میاندار این شهرستان در آتش سوخت.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کرم محمدی با اعلام این خبر افزود: این آتش سوزی برای سومین روز متوالی و در ساعت 23 چهارشنبه شب در جنگل های منطقه تفریحی میاندار شهرستان گیلانغرب رخ داد که سرانجام حوالی ساعت سه بامداد مهار شد.
وی اظهار کرد: متاسفانه از ساعت 7 صبح امروز نیز برای چهارمین بار این آتش سوزی دوباره آغاز شد که گروههای امدادی پس از سه ساعت تلاش موفق به مهار آن شدند.
محمدی گفت: در حال بررسی علت و شناسایی عامل یا عوامل احتمالی این حادثه هستیم.
فرماندار گیلانغرب اظهار کرد: در سه روز گذشته در اثر آتش سوزی تاکنون به 22 هکتار از عرصه های جنگلی این منطقه بیش از یک میلیارد ریال وارد خسارت وارد شد و این در حالیست که از یک ماه گذشته در مجموع آتش سوزی منطقه میاندار در سطح 25 هکتار بوده است.
فرماندار گیلانغرب اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 15 مورد آتش سوزی در سطح بیش از60 هکتار از عرصه های جنگلی، مرتعی و کشاورزی این شهرستان رخ داده که خسارتی بیش از سه میلیارد ریال را به این عرصه ها وارد کرده است.
محدوده جنگلی میاندار بیش از شش هزار هکتار عرصه جنگلی دارد.
گیلانغرب واقع در غرب استان کرمانشاه با بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارای 175هزار هکتار عرصه های منابع طبیعی و جنگلی است که 75 هزار هکتار آن را عرصه های جنگلی تشکیل می دهد.
ارسال نظرات