خبرهای داغ:
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگاور گفت: یاواره شهدای عملیات نصر 7 با محوریت شهید حاج رضا رحمتی زاده فردا (پنجشنبه) در مسجد فاطمیه (س) این شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۰۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، بهرام کیهان زاده با اشاره به اینکه این یادواره باید به گونه ای باشد که تاثیرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد افزود: تشییع جنازه شهدای غواص در کشور نشان داد که آرمان های شهدا زنده هستند و از بین رفتنی نیست.
وی اظهار کرد: روز به روز مردم با اقتدار بیشتر دنبال آرمان های شهدا هستند و در دوره جنگ نرم این حضور بیشتر، موثرتر و با ارزش تر است.
کیهان زاده یادآور شد: در اطلاع رسانی باید قاطعیت و اقتدار پیام شهدا را برسانیم و از آرمان های شهدا دفاع کنیم و پیام رسان وفاداری باشیم.
وی اظهار داشت: این مراسم که با سخنرانی دکتر سعید نظری رییس مجمع بسیجیان شهرستان همدان برگزار می شود، گروه تشریفات اعزامی از کرمانشاه نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگاور از مسوولان شهرستانی خواست در برگزاری این یادواره مهم، همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش ایرنا، عملیات نصر 7 در 14 مرداد سال 66 با هدف خارج کردن منطقه عمومی سردشت از دید تیر دشمن، ایجاد خط مناسب پدافندی در نوار مرزی، زیر دید و تیر قرار دادن شهر قلعه دیزه عراق و مهار تردد عناصر ضد انقلاب در محور سردشت، با حضور نیروهای لشکر 27 محمد رسول الله (ص)، لشکر 31 عاشورا، تیپ 18 الغدیر و تیپ 29 نبی اکرم (ص) کرمانشاه انجام شد و ارتفاعات بولفت و دوپازا در صفر مرزی از دست دشمن خارج و رزمندگان اسلام به شهر قلعه دیزه عراق مسلط شدند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه واقع شده که 417 شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد 11 شهید مربوط به عملیات نصر 7 هستند.
ارسال نظرات