خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: بزرگ ترین طرح جهادی پزشکان با حضور ۱۲۰ پزشک متخصص از گروه جهادی منتظران ظهور از فردا در دهستان «ویژه‌نان» شهرستان گیلانغرب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۱۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

سیف‌الله کریم زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: گروه جهادی منتظران ظهور در دومین اقدام ارزشمند خود بیش از ۱۲۰ پزشک جهادگر را به دهستان ویژه‌نان شهرستان گیلانغرب اعزام و بر آن است تا خدمات دندانپزشکی در تمام ابعاد را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

وی هفدهم مرداد را زمان آغاز فعالیت پزشکان جهادی در دهستان ویژه‌نان یاد کرد و گفت: این طرح تا ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار نفر از خدمات پزشکی در این برهه استفاده کنند.

کریم زاده حضور پزشکان متخصص در رشته‌های جراحی، اطفال، زنان و... را از برنامه‌های دیگر طرح برشمرد و گفت: نوبت دهی و غربالگری افراد انجام شده و صبح روز شنبه مراسم افتتاحیه طرح با حضور مسئولان ارشد شهرستان گیلانغرب برگزار می‌شود.

وی گروه جهادی منتظران ظهور، بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی و بهداری غرب سپاه پاسداران استان و نیز نهادهای محلی شهرستان گیلانغرب را از جمله دستگاه‌های مشارکتی در این طرح بزرگ یاد کرد.

کریم زاده با بیان اینکه محوریت این طرح با بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه است، گفت: تامین تجهیزات و دارو را بسیج جامعه پزشکی استان انجام داده و گروه جهادی منتظران ظهور اقدامات درمانی افراد را انجام می‌دهند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در پایان افزود: امکان ارائه خدمات به دهستان‌ها و شهرستان‌های اطراف گیلانغرب وجود دارد.

ارسال نظرات