خبرهای داغ:
امام جمعه سمنان گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مستلزم تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی، فضایل فرهنگ اسلامی و مسایل اخلاقی به ویژه در بین نسل جوان است.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی اکنون گزینه فرهنگی را به جای گزینه نظامی علیه کشور در دستور کار قرار داده اند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر و پس از مذاکرات هسته ای، از تهدید ایران با گزینه نظامی نا امید شده و به گزینه فرهنگی روی آورده است، افزود: تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ غربی در جامعه مصداق این اقدام دشمن است.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه برای مقابله با این تهاجم، باید مبانی اعتقادی، فضایل فرهنگ اسلامی و مسایل اخلاقی به ویژه در بین نسل جوان، تحکیم و تقویت شود، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی ضروری است.

شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر درباره ایران دچار تناقض گویی شده است، اظهار داشت: پیش از توافق هسته ای آمریکا درباره گزینه نظامی علیه ایران صحبت می کرد، ولی اوباما رییس جمهوری آمریکا، امروز با تردید در این باره سخن می گوید.

وی گفت: آمریکا معتقد است اگر به ایران حمله نظامی کند، موشک های حزب الله رژیم صهیونیستی را نابود می کنند و این امر اقتدار ایران اسلامی را در تغییر این رویکرد پس از مذاکرات هسته ای، نشان می دهد.

خطیب جمعه سمنان با گرامیداشت شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: رسالت خبرنگاران رسالت جهادی با قلم و انتشار اخبار مستند است و قلم خبرنگاران باید در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه دشمنان به کار رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها