خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به دیدار اخیر دانشجویان دانشگاههای کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: اساس شکل گیری جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصول دینی و الهی است و این نظام هیچگاه از این اصول منحرف نمی شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۳۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: محافظه کاری در آرمان های این نظام الهی معنایی ندارد زیرا محافظه کاری به معنای دور شدن از آرمان ها به خاطر رفاه طلبی است.
وی اظهار کرد: هرگاه از آرمان های این نظام الهی دور شویم باید چشمانمان را بر جنایت های استکبار ببندیم و ظلم و جنایت های آنها را تایید کنیم که این امر با سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران منافات دارد.
وی گفت: در سیاست داخلی ما هم محافظه کاری معنایی ندارد و با هرکس در هر مقام و جایگاهی اگر عمل خلافی مرتکب شود برخورد خواهد شد.
خطیب جمعه قصرشیرین افزود: آرمان دیگر این نظام الهی رسیدن به سبک زندگی اسلامی است لذا خانواده ها باید مواظب باشند سبک زندگی غربی وارد کانون آنها نشود.
حجت الاسلام ملکی اظهارداشت: باید آداب و کردار ما با الگوگیری از ائمه معصوم (ع) احادیث و آیات قرآن باشد که در این صورت بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.
وی بیان کرد: آرمان دیگر نظام اسلامی کار و تلاش و پرهیز از تنبلی است و ائمه اطهار(ع) نمادهای واقعی از تلاش و کوشش در جامعه اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه یکی از عوامل عقب ماندگی جوامع تنبلی و سستی است و تلاش شبانه روزی یکی از اصول توسعه در کشورهای پیشرفته بوده و هر فرد دانشمند و یا عالمی که به جایی رسیده با تلاش و پشتکار بوده است.
امام جمعه قصرشیرین افزود: مردم و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی باید بدانند تنها راه پیشرفت این نظام، اقتصاد مقاومتی و تلاش با تمام قدرت در این زمینه است.
وی گفت: دشمنان کشور و در راس آنها آمریکا قابل اعتماد نیستند و حتی به دوستان خود خیانت می کنند و تاریخ نشان داده است هر موقع منافع خود را در خطر ببینند به هیچ چیز متعهد نیستند.
وی خطاب به امت اسلامی به ویژه مردم مومن و متدین قصرشیرین گفت: وحدت الهی و ولایتمداری خود را حفظ کنید که رمز ماندگاری این نظام در طول 36 سال گذشته همین دو عنصر مهم بوده است.
امام جمعه قصرشیرین در ادامه با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار و تجلیل از تلاشگران این عرصه گفت: خبرنگاران امین مردم در جامعه اسلامی اند که صداقت در خبر را پیشه می کنند و از نگاههای شخصی پرهیز و نگاه دینی و عمومی را سرلوحه کار خود قرار می دهند تا مردم جذب اخبار آنها شوند.
امام جمعه قصرشیرین در پایان 20 مرداد ماه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) موسس مکتب شیعه جعفری را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت.
ارسال نظرات