خبرهای داغ:
سردار حاج محمد طالبی در مراسم یادواره 229 شهید حوزه پنج محلات امام محمدباقر(ع) گفت: وحدت، هماهنگی و در کنار هم بودن را رمز موفقیت و پیروزی نظام اسلامی دانست و حفظ این ویژگی را برای رشد و بالندگی و خنثی کردن توطئه های دشمنان ایران اسلامی مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۴۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بسیجی، حاج محمد طالبی در یادواره 229 شهید سرافراز حوزه 5 محلات امام محمدباقر(ع) که در مسجد ثارالله شهرک ظفر با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد اظهار داشت: جلسات یادواره شهدا تذکری است برای ما که امروز دشمن با وارد کردن ماهواره به منازل شروع کرده و اگر متوجه نباشیم خانواده را از دست خواهیم داد.

وی باتاکید بر اهمیت سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان گفت:شهدا ارزش های ما هستند که باید آنها را حفظ کرده و آسان از دست ندهیم و به دنیا معرفی کنیم.

این یادگار دفاع مقدس وحدت و همدلی را رمز پیروزی در جنگ تحمیلی دانست و گفت: امروز هم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تحت امر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این روند باید ادامه داشته باشد.

سردار محمد طالبی شهدا را به عنوان الگویی واقعی برای جوانان امروز معرفی کرد و گفت: اولویت امروز همه ی ما این است که وظیفه ی سنگین خود در مقابل شهدا را شناخته و به آن عمل نماییم.

وی اهمیت نماز اول وقت را از توصیه های شهدا برشمرد و گفت: نماز جماعت و مسجد، راه مقابله با جنگ نرم دشمن و حفظ ارزش های دینی و اعتقادی ماست.

اين فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با بيان اين مطلب كه جنگ عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران هنوز ادامه دارد و تنها شكل و فضای آن عوض شده، عنوان کرد: بايد دقت داشته باشيم كه دشمنان از هيچ كوششی برای لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دريغ نخواهند كرد.

وی افزود : دشمن وارد مقوله‌ای به‌نام جنگ نرم شده و جنگ را وارد خانه‌های ما كرده‌ است كه باید هرکس وظیفه خود را شناخته و راه درست برای مقابله با این تهاجم فرهنگی را در پیش گیرد..

طالبی یادآور شد: اگر الگوی همه ما مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشد و گوش به فرمان رهنمودهای حكيمانه رهبرمان باشیم يقينا در هر ميدانی پيروز خواهيم بود.

ارسال نظرات