خبرهای داغ:
فرمانده حوزه 5 محلات امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: باید تلاش کنیم از هر راه ممکن با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۵۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

رحمت ا... محبی در حاشیه برگزاری یادواره 229 شهید حوزه 5 محلات امام محمدباقر(ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: اگر به تمامی مکاتب دنیا چه مکاتب اسلامی و غیراسلامی نگاهی کنیم می‌بینیم همه مدعی سعادت بشر هستند اما معنی رستگاری در مکتب اسلام متفاوت با دیگر مکاتب است و رستگاری در اسلام یعنی رسیدن به خدا،یعنی از هیچ چیز نترسیدن و استقامت،راستی گفتار و عمل و به تعبیری دیگر یعنی همان‌گونه که شهدا بودند.
فرمانده حوزه پنج شهری امام محمد باقر(ع) سپاه ناحیه کرمانشاه، با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان به خصوص در عملیات غرورآفرین مرصاد افزود: اگر حماسه‌آفرینی شهیدان نبود حماسه بزرگ عملیات مرصاد امکان‌پذیر نبود.
وی در ادامه با تاکید بر منطق و اندیشه شهدا، تصریح کرد: اگر وصیت‌نامه‌های شهدا را مرور کنیم به نکاتی پی خواهیم برد که در تمامی آنها مشترک است و آن اصل ولایت‌فقیه به عنوان رکن اساسی برای امنیت، پیشرفت و تعالی جامعه است.
محبی بیان کرد: دومین موضوعی که در وصیت‌نامه‌های شهدا به چشم می‌آید وحدت مسلمانان جهان بر پایه وحدت داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: برگزاری چنین محفل هایی برای زنده نگهداشتن یاد شهدا،تجلیل و تکریم مقام شامخ شهدا وهمچنین تجلیل از فضیلت های ناب انسانی است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم از هر راه ممکن با شبیخون فرهنگی دشمن مقابله کنیم که یکی از این مبارزات زنده نگه داشتن یاد شهداست.

فرمانده حوزه 5 شهری سپاه ناحیه کرمانشاه در پایان تاکید کرد: باید از تمامی فضاهای ممکن ،به خصوص با انتشار وصیت نامه و زندگی نامه شهدا در فضاهای مجازی جهت معرفی اندیشه و آرمان های شهدا استفاده کنیم .

ارسال نظرات