خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های نماز این هفته لازمه چرخش کارخانه ها کنترل واردات در دوران پسا تحریم و حمایت از تولید ملی است ، گفت: بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است و واردات بی رویه تیشه به ریشه آن می زند .
کد خبر: ۸۵۵۱۶۸۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جلیلی با بیان اینکه در ماه گذشته توافق با عنوان برجام انجام گرفت، گفت: حالا صرف نظر از قوت ها و ضعف هایی که چه بسا در آن وجود داشته باشد آرام آرام وارد دورانی جدید می شویم اگر طرف های غربی بد عهدی نکنند به آن اصطلاحا دوران پسا تحریم می گویند .

وی افزود: لازمه شناخت اقتصاد مقاومتی تکیه و اعتماد به 10 میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی است که حدود 25 برابر اوایل انقلاب است .

خطیب نماز جمعه مهربان ادامه داد: شناخت ظرفیت نفتی و گازی و نیروی انسانی 70میلیون نفری همسایگی با 15کشور با بیش 370 میلیون جمعیت انگیزه را برای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی فراهم می کند .

حجت الاسلام جلیلی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: امام جعفر صادق(ع) امامی بود که مبارزه ایشان به واسطه اقتضا زمانش علمی بود و شریعت اسلام به واسطه ایشان تشریح شد .

امام جمعه مهربان 17مرداد سالروز شهادت مظلومانه دیپلمات ها و شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست گروه طالبان و روز خبرنگار را گرامی داشت .

وی در ادامه افزود: لازم می دانم از خبرنگاران بخش مهربان به خصوص عزیزانی که در انعکاس نمازجمعه فعالیت می کنند و اخبار و رویدادهای این منطقه را چه از طریق تصویری و صدا و یا سایت ها انعکاس می کنند قدردانی کنم و این روز را تبریک بگویم
ارسال نظرات
پر بیننده ها