مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: هرکدام از دانش آموختگان طرح ولایت یک عمار هستند برای رهبری که حاضرند جان خود را فدا کنند چرا که آنها تربیت یافته این مکتب هستند.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی پور در مراسم افتتاحیه طرح ولایت استانی"ویژه خواهران" در دانشکده پردیس فنی فومن گفت:  طرح ولایت در فضای غبار آلود سال های اصلاحات توسط بزرگان نظام شکل گرفت، زمانی که اذهان دانشجویان مشغول شبهات زیادی شده بود با ایجاد طرح ولایت فضای معنوی در دانشگاهها ایجاد شد.

وی گفت: در دوره طرح ولایت مباحث خوبی  از باب مبانی اندیشه های اسلامی در فرصت کمی آموزش داده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان خطاب به دانشجویان شرکت کنننده در این طرح گفت: شما با شرکت در دوره طرح ولایت راهی را آغاز کرده اید که  یک نوع جهاد فکری است  و سلاح شما در این جهاد فکر و اندیشه است .

مهدی پور افزود: شما در این فرصت ده روزه آموزش های تشکیلاتی و مهارتی را خواهید دید.

وی با توجه به اهمیت  دوره های خط امام گفت: کسانی که تا دیروز در فضای دانشگاهی دم از ضدیت امام می‌زدند امروز بنا دارند اندیشه های امام را در فضای دانشگاه بسط و گسترش دهند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: کسانی که می‌گفتند دوران امام سپری شده و باید موزه شود، کسانی که پیروزی حضرت امام در انقلاب را مدیون کمونیست های می دانستند امروز دم از یار امام بودن می‌زنند.

مهدی پور با تاکید بر اینکه دانشجویان و جوانان باید مبانی وتفکر اندیشه حضرت امام را مطالعه کنند گفت: رسالت ما رسالت تبینی است و تشکل بسیج دانشجویی بر اساس رسالت امام خمینی نقش تیینی دارد.

وی تصریح کرد: عده ای که خود را داعیه دار انقلاب می دانند هنوز به این درک و فهم نرسیدن که رسالت تشکل های دانشجویی چیست و رسالت و اهداف امام برای چه تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: ما قدمی که برمی‌داریم برای روشنگری  و تبیین اندیشه های اسلام ناب  و به دور از هرگونه افراط و تفریط است.

مهدی پور با بیان اینکه اگر می خواهید اعتدال راستین را بشناسید باید به سمت بسیجی ها بروید گفت: کسانی که باید از اندیشه های امام دفاع می کردند و در سنگر دفاع مقدس هیچ شناسنامه ای ندارند امروز رفتاری از خود نشان می‌دهند که در تضاد اندیشه های امام است .

وی گفت: کسانی که در تضاد با اندیشه های حضرت امام و مقام معظم رهبری هستند قطعا از جوانان و دانشجویان ما سیلی  محکمی خواهند خورد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: فرزندان امام همیشه ازنظام  وآرمان های آن دفاع خواهند کرد و  مصداقش ازآقا و رهبرمان مشخص است که حمایت جانانه ای از تیم مذاکره انجام دادند.

مهدی پور افزود: ما باید از دوره های خط امام استفاده کنیم و انقلاب اسلامی را در بین جوانان گسترش دهیم، ما باید برای نظام و ادامه راه آن سرباز تربیت کنیم.

وی گفت: ما با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا ادامه دهنده این نظام و انقلاب باشیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان  گفت: هرکدام از دانش آموختگان طرح ولایت یک عمار هستند برای رهبری که حاضرند جان خود را فدا کنند چرا که آنها تربیت یافته این مکتب هستند.

ارسال نظرات