خبرهای داغ:
بازنمایی دفاع مقدس ملت ايران در مقابل تجاوز بيگانه، روشنگری و تلاش خبرنگاران، نویسندگان، و روزنامه نگارانی كه با هدف برملاسازی نقشه های پلید استکبار جهانی و نيز انتقال فرهنگ اسلامی-انقلابی جبهه به اين حوزه وارد شده بودند برگ زرین دیگری را به میراث درخشان آنان افزوده است.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۹۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد. این روز ارزشمند اجتماعی، بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان گرامی باد.
 
در بیانیه سپاه فجر فارس که بمناسبت روز خبرنگار صادر شده است آمده است: " بازنمایی دفاع مقدس ملت ايران در مقابل تجاوز بيگانه، روشنگری و تلاش خبرنگاران، نویسندگان، و روزنامه نگارانی كه با هدف برملاسازی نقشه های پلید استکبار جهانی  و نيز انتقال فرهنگ اسلامی-انقلابی جبهه به اين حوزه وارد شده بودند برگ زرین دیگری را به میراث درخشان آنان افزوده است. ".

متن بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت روز خبرنگار: بسم الله الرحمن الرحیم؛ در دنيای کنونی با وجود تکنولوژی هاي ارتباطی پيشرفته و متعدد در امر دستيابی سريع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگيرى و خشونت که بطور آشكارا در بيشتر نقاط اين کره خاکی فراگير شده، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمينان در مورد وضعيت سياسى، اجتماعى و امنيتى بشر و ميزان آوارگى آنها بسيار دشوار و در عين حال بسيار ضرورى و حياتى است.

خبرنگاران رشید میهن اسلامیان که بحق از پرتلاش ترین، کم توقع ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه می باشند، با قدرت و صلابت انقلابی خود و بی توجه به عربده کشی های رسانه ای و توخالی آمریکا و غرب، ترویج پیام انقلاب را در تمام ابعاد فعالیت رسانه ای مدار و محور قرارمی  دهند و می دانند که رمز حیات و موجودیت حقیقی ما در دنیای امروز و بلکه همه دوران ها التزام به اسلام ناب محمدی است که انقلاب اسلامی ما نیز بر اساس آن شکل گرفته و بر همین اساس نیز تاکنون به حیات بالنده خود در جهان امروز ادامه داده است.

جامعه اسلامی ما در راه رسیدن به اهداف عالیه ای که به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی برای آن ترسیم شده، با موانعی مواجه است که از مهم ترین آنها، تهاجم سهمگین رسانه ای و فضاسازی گسترده دشمنان علیه این اهداف و آرمان هاست. نقش قشر خبرنگار در این میان بسیار حساس و مهم است و آنان بر اساس تعهد ملی و انقلابی، به راهبرد کلی مقابله با دشمنان در این میدان نفس گیر متعهد می باشند تا قادر باشند به عنوان یک نیروی مسلمان و انقلابی، نقش ارزشمند خود را در شفاف سازی و تنویر افکار عمومی به شایستگی ایفا نمایند.

در ايران اسلامي چه در دوره هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن به دفعات شاهد از جان گذشتگي خبرنگاران رشيد ميهن عزيزمان در امر تهيه واقعيات و دفاع از آزادگي و اسلام بوديم.

بازنمایی دفاع مقدس ملت ايران در مقابل تجاوز بيگانه، روشنگری و تلاش خبرنگاران، نویسندگان، و روزنامه نگارانی كه با هدف برملاسازی نقشه های پلید استکبار جهانی  و نيز انتقال فرهنگ اسلامی-انقلابی جبهه به اين حوزه وارد شده بودند برگ زرین دیگری را به میراث درخشان آنان افزوده است.

خبرنگاران بصیر میهن اسلامی  پس از جنگ نيز همچنان به آرمان های خود وفادار مانده و به تلاش خستگی ناپذير خود ادامه دادند.

سپاه فجراستان فارس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، تلاش این قشر زحمتکش و فرهیخته را ارج نهاده، موفقیت روز افزون همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را از خداوند متعال خواستار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها