خبرهای داغ:
موسوی اشاره کرد: جوانان قزوین که در شهر شهیدان بابایی و رجایی زندگی می کنند باید آنها را الگوی خود قرار دهند و بیشتر کتب منتشر شده شهدا را مطالعه کنند تا درگیر تبلیغات دشمن نشوند.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرتیپ دوم خلبان سیداسماعیل موسوی همرزم سرلشگرخلبان شهیدعباس بابایی بیان کرد: ایشان یک عملیاتی را در شب هدایت و رهبری می کرد، تعدادی از خلبان ها را برای پرواز فرستاد در روشنایی صبح شهید بابایی را دیدم که در عین سادگی روی شن ها نشسته،  قرآن می خواند و برای خلبانان درعملیات دعا می کرد.

موسوی با بیان اینکه شهید بابایی خلبانی فداکار و از خود گذشته بود افزود: شهید بابایی تازه ازعملیات برگشته و با این حال که بسیار خسته بود به خلبانان آماده پرواز مرخصی داد تا خود در جای آنها بنشیند و خلبانان بتوانند استراحت کنند.

وی عنوان کرد: جوانان قزوین که در شهر شهیدان بابایی و رجایی زندگی می کنند باید آنها را الگوی خود قرار دهند و بیشتر کتب منتشر شده شهدا را مطالعه کنند تا درگیر تبلیغات دشمن نشوند.

 همرزم سرلشگرخلبان شهیدعباس بابایی در پایان اضافه کرد: شهید بابایی از خود گذشته، خود ساخته، ولایت مدار، با اخلاص و همیشه نفس خود را سر کوب می کرد و با اینکه همه چیز در اختیارش و فراهم بود ولی بنده مخلص خداوند، عابد و زاهد بود.

 

1007/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها