خبرهای داغ:
فرماندار ویژه جهرم گفت: باهمت شهرداری جهرم پروژه احداث پارک بانوان در جهرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۷۱۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علیرضا صحرائیان در حاشیه جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به تعداد افراد زیرپوشش برخی از دستگاه‌های اجرایی جهرم که برای غنی‌سازی اوقات فراغت خود اقدام کرده‌اند، گفت: از ابتدای تعطیلات تابستان 750 نفر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 12هزار نفر به پایگاه‌های بسیج، 6 هزار نفر نیز به اداره ورزش و جوانان و حدود 2هزار نفر به کانون‌های تربیتی آموزش‌وپرورش به‌منظور پرکردن اوقات فراغت خود مراجعه کرده‌اند.

وی با گلایه از اجرایی نشدن احداث پارک بانوان و خانواده در این شهرستان اظهار داشت: در سال 91 برای تحقق این امر مهم، وامی به مبلغ یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان پیگیری و 200 میلیون تومان آن نیز به‌عنوان هزینه اولیه پرداخت شد اما تاکنون اقدامی برای احداث این پارک صورت نگرفته است.

این مسئول تأکید کرد: امیدوارم باهمت شهرداری جهرم پروژه احداث پارک بانوان در این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود. 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بابیان اینکه اماکن گردشگری و تاریخی نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا می‌کنند، افزود: متولیان امر باید زمینه را برای جذب گردشگران بیشتر از اماکن گردشگری و تاریخی جهرم نسبت گذشته آماده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد انجمن خیران ورزشی در جهرم، اضافه کرد: باید حضور خیران در بخش ورزشی پررنگ‌تر شود زیرا ثواب آن در این بخش اگر از مدرسه‌سازی بیشتر نباشد کمتر نیز نیست.

صحرائیان خواستار اطلاع‌رسانی و هم‌افزایی در مورد برنامه‌های اوقات فراغت توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شد و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی دفترچه برنامه‌های اوقات فراغت را تهیه و در اختیار عموم قرار دهند و همچنین لازم است برنامه‌های خود را به اداره ورزش و جوانان که متولی اصلی این امر مهم است، ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها