خبرهای داغ:
بیانیه :

سپاه استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد

سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار بیانه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۵۱۸۳۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین طی بیانیه ای روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

«بسمه تعالی»

" هر حادثه وقتی در چاردیواریِ سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به این که مبلّغان و خبررسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند. "

(مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی)

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جانهای تشنه دانستن سیراب شوند.

امروزه شاید کمتر کسی باشد که رسانه را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تاثیرگذاری بر افکار عامه مردم انتخاب نکند. خبرنگاران در این کارزار، مهم ترین ادوات و تجهیزاتی هستند که از نگاه هیچ فرمانده نظامی در جنگ نرم پوشیده نیست و فرماندهان خبره جنگ نرم، خبرنگاران زحمت کش و بی ادعا را دوست و یاور خود می دانند.تلاش ها و مجاهدت های سختگی ناپذیر خبرنگاران بی شک قضاوت صحیح مردم درباره واقعیت ها و حقایق پیدا و پنهان را به همراه خواهد داشت.

وظیفه اصحاب رسانه بسیار خطیر است و خبرنگاران ما رسالت سنگینی را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در دنیا بر عهده دارند که امیدواریم همه ما بتوانیم در حوزه کاری خودمان حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب و نظام باشیم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین و سازمان بسیج رسانه استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید بزرگوار محمود صارمی و روز خبرنگار از تلاش های مجاهدت گونه تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر به عمل می آورد.

1001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها