پیکرهای پاک و مطهر ۳۰ شهید گمنام و خط‌شکن دوران دفاع مقدس مازندران با استقبال پرشور مردم رامسر در این شهرستان تشییع شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پیکرهای پاک و مطهر 30 شهید غواص، خط‌شکن و گمنام دوران دفاع مقدس مازندران که شب چهارشنبه وارد رامسر شده صبح پنجشنبه بر روی دستان مردم قدرشناس این شهرستان تشییع شد.

این مراسم روحانی و معنوی با نوحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت در سطح شهرستان رامسر برگزار و مراسم ویژه تشییع شهدای غواص به صورت زنده از شبکه استانی طبرستان پخش ‌شد.

پیکرهای مطهر 30 شهید غواص و خط‌شکن مازندران در شهرهای عباس اباد، تنکابن، شیرود، نشتارود، کلارآباد، سلمان‌شهر و عباس‌آباد تشییع و پنجشنبه شب در چالوس اقامت کردند.

یک کاروان از پیکرهای مطهر شهدا در این شب جهت برگزاری مراسم وداع رهسپار شهرستان کلاردشت شدند.

20پیکرمطهر شهدای غواص مازندران روز جمعه در شهرستان‌های چالوس، نوشهر،نور، رستم رود، ایزد شهر، نور و محمود‌آباد نیز تشییع شد.

نماز جمعه نوشهر با وجود شهدای غواص معنویت دوچندان بخود گرفت.

قرار است پیکرهای مطهر شهدای غواص، خط‌شکن و گمنام مازندران پس از تشییع در شهرهای غربی، و شرقی و مرکزی مازندران روز سه‌شنبه 20 مرداد 94 همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر ساری مرکز مازندران تشییع شود.

بیش از 30 خبرنگار و عکاس از خبرگزاری‌ها، روزنامه محلی و شبکه‌های طبرستان، شبکه یک و دو و سه و خبر و شبکه‌های داخلی اخبار تشییع پیکرهای شهدای غواص را به صورت زنده مخابره می‌کنند.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها