حجت الاسلام موحد گفت: مالک اشتر از جمله شخصیت های دست پرورده ایرانی ها بود که لازم است یکایک افراد جامعه به عنوان یک شخصیت ایرانی،مالک اشتری برای علی زمان خود باشند.
کد خبر: ۸۵۵۱۹۷۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
سعودی ها با ظلم بر مردم یمن احساس بزرگی می کنند/ مالک اشتر علی زمان خود باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در چهارمین جشنواره سراسری مالک اشتر ضمن اهمیت شمردن مقام شهدا اظهار داشت : ملت ایران مدیون خون شهدا هستند ، همان شهدایی که برای برپایی کلمه الله جان فشانی ، ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند.

وی افزود : اگر امروز ملت در کرسی خدمت قرار گرفته است باید بداند تمامی آن ها از آثار و برکات خون های پاکی است که در عرصه دفاع مقدس ریخته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطر نشان کرد : مالک اشتر از جمله شخصیت های دست پرورده ایرانی ها بود که لازم است یکایک افراد جامعه به عنوان یک شخصیت ایرانی،مالک اشتری برای علی زمان خود باشند.

وی به ویژگی های نظامیان از کلام امام علی (ع) در نامه 53 اشاره کرد و گفت : پاکدامنی، شکیبایی، عذرپذیری ،رحم بر ناتوانان،رفتار درست با قدرتمندان، عدم تجاوز در هنگام درشتی و حرکت در هنگام ناتوانی از جمله ویژگی های یک نظامی است.

حجت الاسلام موحد تصریح کرد : اگر امروز  سعودی ها با حمایت امریکا  و اروپا به مردم مظلوم یمن ظلم و ستیز می کنند به این خاطر است که احساس بزرگی می کنند و همین امر موجب می شود که دست به تجاوز به کشورهای مظلوم زنند.

وی در خصوص اوصاف نظامیان در گزینش گفت : گزینش از لحاظ خانواده ها، شخصیتی،خاندانی، سوابق،دلاوری ، سلحشوری ، بخشندگی و بلند نظری از جمله اوصافی است که در گزینش نظامیان باید مدنظر قرار گیرد.
سعودی ها با ظلم بر مردم یمن احساس بزرگی می کنند/ مالک اشتر علی زمان خود باشیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از انتخابات پیش رو می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه اگر مسیر و جهت خبرگان تغییر پیدا کند موجب ایجاد بروز مشکلاتی برای جامعه می شود و باید توجه داشت که نظام ،نظام دینی می باشد.

وی در پایان گفت : مالک اشتر فردی بود که به خاطر سربازی امام علی(ع) برجسته شد و اگر بخواهیم به این برجستگی برسیم باید از مافوق تبعیت کنیم چراکه خواسته او برای ما جهت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها