مسئول روابط عمومي سپاه ناحيه دامغان:

خبرنگاران چشم بيدار مردم و مسئولان باشند

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان گفت: خبرنگاری، حرفه ای آمیخته از هنر و عشق است و خبرنگاران با رعایت اخلاق حرفه ای و عمل به وظایف خود، می توانند چشم بیدار مردم و مسئولان باشند.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۵۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، امير حسين نژاد، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان طي پيامي روز خبرنگار را به تمامی اهالی مطبوعات،خصوصا خبرنگاران بسیجي که عاشقانه و بی هیچ چشم داشتی با جان و مال در جهت آگاهی افکار عمومی و نشان دادن گوشه ای از خدمات بسیج در جامه تلاش می کنند تبریک گفت.

در متن اين پيام آمده است:

مهمترین ‌وظیفه‌ی‌ مطبوعات در نظام‌ اسلامی‌، نقش‌ فرهنگی‌ آنان‌ در معرفی‌ و دفاع‌ از ارزشها و آرمانهای‌ مورد قبول‌ این‌ امت‌ انقلابی،‌ و بالا بردن‌ سطح‌ آگاهی‌ و معرفت‌ آنان‌ است‌. امام خامنه اي(مدظله العالي)

خبرنگاری، حرفه ای آمیخته از هنر و عشق است و خبرنگاران با رعایت اخلاق حرفه ای و عمل به وظایف خود، می توانند چشم بیدار مردم و مسئولان باشند و سلامت فرهنگی جامعه را تضمین کرده و به موثرترین نیروی اجتماعی برای حل مشکلات تبدیل شوند.

روابط عمومي سپاه ناحيه دامغان بر خود لازم دانست كه این روز مهم را صمیمانه به جامعه خبرنگاران و روزنامه نگاران استان سمنان به وي‍ژه خبرنگاران بسيجي تبریک عرض کرده و بدينوسيله تلاششان را در مسير ترويج و توسعه فرهنگ ناب اسلام ايراني و آموزه هاي ديني و آگاهي بخشي و اطلاع رساني به جامعه ارج نهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار