رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) خبر داد؛

بورسیه دانشجویان رشته داروسازی در دانشگاه بقیه الله(عج)

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: دانشجویان رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بورسیه می‌شوند تا در آینده در نیروهای مسلح انجام وظیفه کنند.
کد خبر: ۸۵۵۲۰۸۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکترعبدالمجید چراغعلی، درباره جذب دانشجویان رشته پزشکی عمومی در گذشته و رشته تازه تاسیس پزشکی داروسازی در دانشگاه بقیه الله(عج) گفت: از یک سال پیش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) دانشکده داروسازی راه اندازی شد که هدف از آن تربیت و آموزش داروسازان عمومی برای کار در نیروهای مسلح شامل ارتش و سپاه است‌.

وی در ادامه افزود: تاکنون یک دوره دانشجوی داروسازی در این دانشگاه جذب شده اند امسال نیز به دنبال جذب سری دوم دانشجویان این رشته هستیم و امیدواریم که تا 5 سال آینده این دانشجویان فارغ‌التحصیل شوند و در واحدهای نظامی مشغول به کار شوند.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با بیان این‌که به دلیل کمبود نیروهای داروساز و نیاز نیروهای مسلح تا چند سال آِینده دانشجوی آزاد جذب نمی کنیم، افزود: دانشجویان در این دانشگاه بورسیه می‌شوند تا در آینده در نیروهای مسلح انجام وظیفه کنند.

چراغعلی درباره تفاوت داروساز نظامی با داروسازعادی اظهارکرد: این دو نوع داروسازی در عملکرد تفاوت دارند و دارای شرح وظایف متفاوت هستند داروساز در نیروهای مسلح باید ویژگی‌های خاصی باشد که نیاز به ارائه آموزه‌هایی در این زمینه به دانشجویان وجود دارد.

ارسال نظرات