در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 884 میلیون ورقه بهادار به ارزشی بیش از یک هزار و 797 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۵۲۱۸۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 17 مردادماه، 884 میلیون و 80 هزار ورقه بهادار در 14 هزار و 563 نوبت معامله شد و ارزش آن به یک هزار و 797 میلیارد  و 940 میلیون ریال رسید.

بانک گردشگری با معامله 16 میلیون و 640 هزار سهم، بیشترین حجم و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با 26 میلیارد و 310 میلیون ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص کل فرابورس ضمن کاهش روی 772.35 واحد متوقف شد.

در جریان معاملات نخستین روز هفته، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های قند چهارمحال، ذوب آهن اصفهان و فولاد آلیاژی یزد بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت‌های نیرو سرمایه، زغال سنگ پروده طبس و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 35 هزار و 130 مشارکت نفت و گاز پرشیا در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 6 میلیون و 760 هزار سهم اختصاص یافت.

امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، تقسیم سود نقدی هر سهم و ارائه اطلاعات پیش‌بینی و نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، بودیم.

ارسال نظرات