خبرهای داغ:
آیین گرامیداشت روز خبرنگار در قم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین گرامیداشت روز خبرنگار پیش از ظهر امروز در تالار معصومیه فرمانداری قم با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در این مراسم اظهار کرد: کار خبرنگاری و اطلاع‌رسانی در جامعه از مشاغل سخت و طاقت‌ فرسا است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاری از مشاغل مهم و مشکل است، می‌توان بیان کرد که در عرصه رسانه کار خبری دشوارترین کارها است.

حجت‌الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این مراسم با بیان اینکه برخی از مشکلات خبرنگاران نیازمند توجه مسئولان خبرگزاری‌ها است گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد از بحث بیمه خبرنگاران استقبال می‌کند، ولی باید خبرگزاری‌ها خود در این زمینه اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به فضای رسانه‌ای مدیران اجرایی توجه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته باشند.

مهدی صادقی استاندار قم هم در این مراسم با بیان اینکه هر یک از ما در مسیری که فعالیت می‌کنیم، مسئولیتی بر عهده داریم، گفت: خبرنگاران مسئولیت اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف دارند و باید در حوزه عمل مراقب باشند تا این اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: از وظایف خبرنگاران عدم تکیه بر ظن و گمان است، بنابراین باید دقت شود تا مطالب و نظراتی که مطرح و منعکس می‌شود، صحیح باشد.

استاندار قم یادآور شد: جلب اعتماد و افکار عمومی از اخلاق رسانه‌ای است و رعایت اصل صداقت، حفظ حرمت و حریم افراد از وظایف کلی خبرنگاران است.

رضا سیار فرماندار قم نیز در این مراسم از زحمات خبرنگاران تشکر کرد و افزود: در زمستان سال گذشته سفر رئیس جمهور و هیئت دولت پوشش مناسب خبری داشت و این سفر برای قم سرنوشت‌ساز بود و خبرنگاران به تقویت اهداف بلند دولت کمک کردند.



ارسال نظرات