خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم:

هنر استکبار و صهیونیسم سوزاندن کودک شیرخواره بی دفاع است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم با اشاره به اینکه هیچگاه ظلم ظالمین پایدار نبوده است، گفت: هنر استکبار وصهیونیسم سوزاندن کودک شیرخواره بی دفاع است
کد خبر: ۸۵۵۲۲۱۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

حجت الاسلام محمد علی قلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی وسوزاندن کودک فلسطینی، اظهار داشت: جنایت کاران صهیونیستی هر از چند گاهی جنایت جدیدی را مرتکب می شوند که دل هر انسانی که معتقد به دین هم نباشد را جریحه دار میکند.

وی ابراز کرد: تازمانی که کشورهای ظالم از این غده سرطانی حمایت کنند وضعیت منطقه همین گونه خواهد بود و شاید بدتراز این هم باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز در جهان ظالم، دزد، قاتل، قاضی و محکوم کننده در سازمان ملل عده ای خاص هستند مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه وکسانی که صاحب نفوذ در سازمان ملل هستند و به راحتی از این جنایت کودک کش حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سوزاندن کودک شیر خوار که نمی تواند از خود دفاع کند هنر آنهاست، یادآور شد: تمام مسلمانان و آزادی خواهانجهان از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند واین مولد فساد را ازروی زمین محو کنند تا مسلمانان فلسطین نفس راحتی بکشند.

قلی زاده در پایان تصریح کرد: انشاالله نابودی آنها نزدیک است، چرا که وعده خداوند این است که ظالمین به عذاب دردناکی گرفتار خواهند شد وهیچ وقت ظلم ظالمین پایدار نبوده و نخواهد ماند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار